4.1 Contributo in Atti di convegno: [4917] Home page tipologia

Sfoglia
Prodotti della tipologia (ordinati per Data di deposito in Decrescente ordine): 581 a 600 di 4.917
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
International business model of hotel industry. A gender comparison 1-gen-2012 Marino, Vittoria; Montera, Raffaella
Experience and communication, virtual community and value creation in online business, 1-gen-2005 Marino, V; Mainolfi, G.; Marino, V; Zoccoli, P
Profiling a new woman entrepreneur from a territorial perspective. A cross-sectoral exploratory study 1-gen-2013 Marino, V.; Montera, R.
Operative Profiles of Competitive Speed as a Systemic Mechanism of SCM Type Differentiation 1-gen-2002 Metallo, Gerardino; Marino, Vittoria; Festa, Giuseppe
Country-of-orign effect and the Euro crisis: the influence of economic animosity on consumer ethnocentrism, country image perception and intention to buy foreign products. A study on Italian and Spanish consumers towards Germany 1-gen-2013 De Nisco, A.; Mainolfi, G.; Marino, V.; Napolitano, M. R.
Mobile Instant Messaging e Digital Servitization: il ruolo delle piattaforme di coinvolgimento digitale nel business delle imprese manifatturiere 1-gen-2019 Lo Presti, Letizia; Maggiore, Giulio; Marino, Vittoria
A multi-dimensional perspective of country-reputation. Implications in strategic terms for companies of made in Italy products. 1-gen-2008 Marino, V.; Gallucci, C.; Mainolfi, G.
Evaluation and control mechanism of knowledge management processes 1-gen-2003 Metallo, G.; Metallo, G; Festa, G
Web Communication Strategy and University Public Engagement: An Extended Abstract 1-gen-2017 Marino, Vittoria; LO PRESTI, Letizia
The International Marketing Business Model of Long-Established Family Businesses: familism and determinants of internationalization 1-gen-2012 Gallucci, Carmen; Marino, Vittoria; Gentile, Giuseppe; Montera, Raffaella
Corporate Heritage e Web Communication per le imprese del Made in Italy 1-gen-2015 Marino, Vittoria; Montera, Raffaella
Università e strategie di web communication per il public engagement. Esperienze internazionali a confronto 1-gen-2015 Marino, Vittoria; LO PRESTI, Letizia
L'identità storica nella mission dell'impresa: fattore di longevità o contenuto temporal based? 1-gen-2017 Montera, Raffaella; Marino, Vittoria; Pellicano, Marco
Sulle orme del consumatore: affinity analysis e knowledge visualization per il processo decisionale nella distribuzione commerciale 1-gen-2016 Lo Presti, Letizia; Marino, Vittoria; Di Betta, Paolo
Valutazione e analisi del processo di Country Branding. La percezione del capitale reputazionale dell’Italia nel mercato cinese 1-gen-2010 Marino, V.; Mainolfi, G.
Business intelligence schemes within SMEs functioning processes 1-gen-2003 Metallo, G; Marino, V; Festa, G.
Quality oriented Services Marketing for Enogastronomical Areas 1-gen-2009 Gallucci, C.; Marino, V
Experience Communication, Virtual Community and Value Creation in Online Business 1-gen-2005 Marino, Vittoria; Mainolfi, G; Tortora, Debora; Zoccoli, P.
Tourism behaviour and the Euro-Crisis. Effect of Country Animosity on Destination Image Perception and Intention to visit 1-gen-2013 De Nisco, A.; Mainolfi, Giada; Marino, Vittoria; Napolitano, M. R.
Logistica integrata e processo di creazione del valore per il conseguimento del vantaggio competitivo internazionale nella prospettiva dei sistemi vitali 1-gen-2002 Marino, V.
Prodotti della tipologia (ordinati per Data di deposito in Decrescente ordine): 581 a 600 di 4.917
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile

Scopri
Tipologia
  • 4 Contributo in Atti di Convegno ...4917
Autore
  • CUSANO, Andrea238
  • DAPONTE, Pasquale228
  • DI PENTA, Massimiliano222
  • CUTOLO, Antonello218
  • CANFORA, Gerardo192
  • GLIELMO, Luigi189
  • RAPUANO, Sergio174
  • DE VITO, Luca168
  • GALDI, Vincenzo168
  • PECCE, Maria Rosaria146
Data di pubblicazione
  • In corso di stampa15
  • 2020 - 2025607
  • 2010 - 20191888
  • 2000 - 20091774
  • 1990 - 1999521
  • 1981 - 1989112
Editore
  • IEEE239
  • Institute of Electrical and Elect...235
  • IEEE Computer Society181
  • ACM54
  • IEEE CS Press40
  • IEEE Comp. Soc. Press39
  • Springer Science and Business Med...39
  • Springer36
  • IMEKO Secretariat29
  • Elsevier B.V.25
Rivista
  • IEEE INTERNATIONAL GEOSCIENCE AND...26
  • PROCEEDINGS OF SPIE, THE INTERNAT...22
  • JOURNAL OF PHYSICS. CONFERENCE SE...15
  • CONFERENCE PROCEEDINGS - IEEE INS...14
  • LECTURE NOTES IN COMPUTER SCIENCE14
  • COMPUTER-AIDED CHEMICAL ENGINEERING11
  • IMEKO TC4 INTERNATIONAL SYMPOSIUM11
  • AIP CONFERENCE PROCEEDINGS9
  • ...SUMMER SCHOOL FRANCESCO TURCO....7
  • PROCEDIA COMPUTER SCIENCE7
Serie
  • LECTURE NOTES IN CIVIL ENGINEERING19
  • EUROMED ACADEMY OF BUSINESS CONFE...13
  • LECTURE NOTES IN COMPUTER SCIENCE12
  • CONFERENCE PROCEEDINGS - IEEE INS...11
  • COMMUNICATIONS IN COMPUTER AND IN...10
  • IFAC-PAPERSONLINE10
  • AIP CONFERENCE PROCEEDINGS9
  • CD PROCEEDINGS-DUBROVNIK CONFEREN...9
  • LECTURE NOTES IN ARTIFICIAL INTEL...8
  • FIB SYMPOSIUM PROCEEDINGS7
Keyword
  • Measurement41
  • measurement33
  • Southern Italy29
  • switched systems26
  • GIS24
  • power converters21
  • Software20
  • Geomorfologia19
  • Geomorphology19
  • Deep Learning18
Lingua
  • eng3588
  • ita612
  • fre11
  • spa2
  • chi1
  • mul1
  • por1
  • und1
Accesso al fulltext
  • no fulltext4394
  • reserved523