SIMEONE, Mariarosaria
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 1.737
EU - Europa 1.000
AS - Asia 902
SA - Sud America 160
AF - Africa 50
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 11
OC - Oceania 10
Totale 3.870
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.596
CN - Cina 377
UA - Ucraina 338
SG - Singapore 285
IT - Italia 247
DE - Germania 196
BR - Brasile 138
CA - Canada 131
SE - Svezia 58
KR - Corea 47
TR - Turchia 30
GB - Regno Unito 27
IN - India 27
VN - Vietnam 27
HK - Hong Kong 24
CI - Costa d'Avorio 23
FI - Finlandia 21
NL - Olanda 14
BE - Belgio 13
PH - Filippine 13
FR - Francia 12
IR - Iran 11
BD - Bangladesh 10
AU - Australia 9
ES - Italia 9
PL - Polonia 9
DZ - Algeria 8
MY - Malesia 8
RU - Federazione Russa 8
IE - Irlanda 7
MX - Messico 7
PK - Pakistan 7
CZ - Repubblica Ceca 6
EU - Europa 6
AR - Argentina 5
IQ - Iraq 5
PE - Perù 5
SA - Arabia Saudita 5
GH - Ghana 4
HU - Ungheria 4
A1 - Anonimo 3
AT - Austria 3
BG - Bulgaria 3
EC - Ecuador 3
EG - Egitto 3
ID - Indonesia 3
KZ - Kazakistan 3
LT - Lituania 3
MG - Madagascar 3
PT - Portogallo 3
RS - Serbia 3
VE - Venezuela 3
ZA - Sudafrica 3
AL - Albania 2
GR - Grecia 2
HR - Croazia 2
IL - Israele 2
JP - Giappone 2
KE - Kenya 2
KG - Kirghizistan 2
LK - Sri Lanka 2
NO - Norvegia 2
PY - Paraguay 2
RO - Romania 2
TW - Taiwan 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AZ - Azerbaigian 1
BJ - Benin 1
CH - Svizzera 1
CL - Cile 1
CO - Colombia 1
CR - Costa Rica 1
CU - Cuba 1
CW - ???statistics.table.value.countryCode.CW??? 1
CY - Cipro 1
DK - Danimarca 1
EE - Estonia 1
GE - Georgia 1
GY - Guiana 1
HN - Honduras 1
IS - Islanda 1
JO - Giordania 1
KH - Cambogia 1
LU - Lussemburgo 1
MA - Marocco 1
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 1
NZ - Nuova Zelanda 1
OM - Oman 1
SC - Seychelles 1
SI - Slovenia 1
TH - Thailandia 1
TN - Tunisia 1
UY - Uruguay 1
UZ - Uzbekistan 1
XK - ???statistics.table.value.countryCode.XK??? 1
Totale 3.870
Città #
Chandler 279
Jacksonville 235
Toronto 105
Dallas 104
The Dalles 98
Singapore 97
Boardman 81
Ann Arbor 56
Nanjing 56
Bremen 47
Princeton 47
Seoul 47
Wilmington 46
Ashburn 43
Beijing 32
Rome 31
Istanbul 27
Abidjan 23
Hebei 22
Shenyang 22
Hong Kong 21
Helsinki 18
Ogden 18
Dearborn 17
Jiaxing 16
Nanchang 16
Guangzhou 15
Tianjin 15
Los Angeles 14
Redwood City 14
Redmond 13
Changsha 12
Falkenstein 12
Shanghai 12
Brussels 11
São Paulo 11
Zhengzhou 11
Florence 10
Jinan 10
Columbus 9
Montreal 9
New York 9
Council Bluffs 8
Hanoi 8
Milan 8
Munich 8
Naples 8
Afragola 7
Baunatal 7
Norwalk 7
Novo Machado 7
Brooklyn 6
Casoria 6
Chapecó 6
Coimbatore 6
Falls Church 6
Grafing 6
Ho Chi Minh City 6
Houston 6
Napoli 6
Ottawa 6
Seattle 6
Warsaw 6
Leawood 5
Lima 5
London 5
Ningbo 5
Accra 4
Boston 4
Brasília 4
Charlotte 4
Cork 4
Frankfurt am Main 4
Haiphong 4
Heilbronn 4
Muggiò 4
Nocera Inferiore 4
Perugia 4
Rio de Janeiro 4
San Mateo 4
Shenzhen 4
Southampton 4
Sydney 4
Wuhan 4
Amsterdam 3
Antsirabe 3
Atlanta 3
Babol 3
Bacolod City 3
Bari 3
Campinas 3
Catania 3
Chicago 3
College Station 3
Gioia Sannitica 3
Groningen 3
Jeddah 3
Kafr ash Shaykh 3
Lisbon 3
Mannheim 3
Totale 2.067
Nome #
Le determinanti del trasferimento intergenerazionale in agricoltura: un'analisi empirica basata sulla stima di un modello probit 253
The growing influence of social and digital media: Impact on consumer choice and market equilibrium. 191
Capitale umano e capitale sociale nell’agricoltura multifunzionale: un’analisi delle esperienze di filiera corta nella Campania interna 134
Consumer acceptance and consumption of functional foods. An attempt of comparison between Italy and Germany 130
Consumer behaviour types in household food waste 108
Which are the sustainable attributes affecting the real consumption behaviour? Consumer understanding and choices. 101
Euro-Mediterranean integration and competitiveness of the agro-food sector. An empirical analysis in Campania region 101
Sustainable consumption: How does social media affect food choices? 98
Consumer attitudes to food labelling: opportunities for firms and implications for policy-makers 97
Product reformulation in the food system to improve food safety. Evaluation of policy interventions 94
Sustainable Food And Consumer Virtuous Behaviour: Information Vs Habits 94
Competitive Strategies in the italian pasta industry 93
L’agroalimentare in Campania nella cooperazione mediterranea 92
How can food companies attract the consumer concerned about food safety? A logit model analysis in Spain. 89
LA VALUTAZIONE DELLE POLITICHE AGRICOLE SUL RICAMBIO GENERAZIONALE 86
Eating Behaviour and Well-being: An Analysis on the Aspects of Italian Daily Life. 86
La ricerca di un nuovo punto di equilibrio tra sostenibilità economica ed ambientale 84
Does quality really matter? Variables that drive postmodern consumer choices 83
Gli scenari internazionale e comunitario 81
Analisi della sostenibilità economica nella produzione di tonno rosso del mediterraneo 81
Innovazione e Strategie competitive nel settore agroalimentare. Un'applicazione empirica nel mercato italiano della pasta 81
Gli investimenti diretti esteri nell'UE allargata: evoluzione nel settore agroalimentare 80
Factors affecting food label complexity: does the new EU Regulation satisfy consumer issues? An exploratory study 78
Sostenibilità ambientale ed economica nella produzione di tonno rosso mediterraneo:la ricerca di una nuova soluzione di equilibrio 77
The price discount effects in the Italian pasta market 77
Product Attributes And Purchasing Behaviour: How Parents’ Food Choices Can Act On Their Children’s Bmi? Empirical Evidence From A Case Study“ 76
LA FILIERA DEL TONNO ROSSO MEDITERRANEO: PROBLEMATICHE E PROSPETTIVE PER IL COMPARTO IN CAMPANIA 75
La filiera tartuficola nel Titerno-Fortore-Tammaro: un’analisi economica 71
Market Research and Sensory Analysis : A reasoned review and agenda of their contribution to market orientation in Food industry 70
New dimensions of market power and bargaining in the agri-food sector: organisations, policies and models 68
IL CONSUMO DEI PRODOTTI ITTICI NEL SUD PONTINO: LA PROVENIENZA DEL PESCATO TRA ADATTAMENTI ORGANIZZATIVI ED OPPORTUNISMO 68
The new frontier in consumer science research: a contribute for food products innovation 67
THE GENERATIONAL TURNOVER IN AGRICULTURE: THEORETICAL PROBLEMS AND EMPIRICAL EVIDENCES 65
New dimensions of market power and bargaining in the agri-food sector: Organisation, policies and models 65
Responsible consumption and functional foods: a comparison between two cultures. 64
L’identità territoriale quale fattore di valorizzazione della filiera pesca 63
Marketing Research and Sensory Analysis: a reasoned review and agenda of their contribution to market orientation in wine industry 61
Educated millennials and credence attributes of food products with genetically modified organisms: Knowledge, trust and social media 61
The challenge of Euro-Mediterranean integration for Campania agribusiness sustainability 60
Sostenibilità ambientale e regime internazionale di gestione della pesca del tonno rosso 59
Profiling Young Consumers’ Perceptions of GMO Products: A Case Study on Italian Undergraduate Students. 58
Le politiche FEAOG 2000-2006 per la competitività dei sistemi agroalimentari locali. Il caso della Filiera Vitivinicola Sannita 53
Towards an integration of sensory research and marketing in new food products development: A theoretical and methodological review 50
Understanding consumer expectations and reducing asymmetry between consumers and producers: a challenge for food producers in a monopolistic competition market” 48
L’identità territoriale quale fattore di valorizzazione della filiera pesca 44
SOSTENIBILITA' AMBIENTALE ED ECONOMICA NEL MERCATO DEL TONNO ROSSO 44
Low commercial value fish. How can we increase its consumption? 44
Totale 3.903
Categoria #
all - tutte 25.201
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 25.201


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021328 0 0 0 0 0 110 10 48 24 54 75 7
2021/2022273 14 4 107 27 13 6 16 49 18 8 7 4
2022/2023816 102 6 26 116 67 173 2 90 137 27 54 16
2023/2024285 20 55 47 13 8 5 5 7 59 26 14 26
2024/2025744 64 26 37 14 99 18 16 54 100 121 111 84
2025/2026580 96 146 132 82 116 8 0 0 0 0 0 0
Totale 3.903