SIMEONE, Mariarosaria
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 1.497
EU - Europa 930
AS - Asia 552
SA - Sud America 102
AF - Africa 43
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 10
OC - Oceania 10
Totale 3.144
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.376
UA - Ucraina 336
CN - Cina 314
IT - Italia 232
DE - Germania 175
SG - Singapore 118
CA - Canada 115
BR - Brasile 91
SE - Svezia 57
TR - Turchia 28
CI - Costa d'Avorio 23
GB - Regno Unito 20
FI - Finlandia 19
HK - Hong Kong 19
IN - India 16
BE - Belgio 13
FR - Francia 10
NL - Olanda 10
PH - Filippine 10
AU - Australia 9
IR - Iran 8
DZ - Algeria 6
EU - Europa 6
IE - Irlanda 6
PK - Pakistan 6
PL - Polonia 6
CZ - Repubblica Ceca 5
ES - Italia 5
MX - Messico 5
MY - Malesia 5
PE - Perù 5
RU - Federazione Russa 5
BD - Bangladesh 4
GH - Ghana 4
VN - Vietnam 4
A1 - Anonimo 3
AT - Austria 3
EG - Egitto 3
HU - Ungheria 3
IQ - Iraq 3
LT - Lituania 3
MG - Madagascar 3
PT - Portogallo 3
RS - Serbia 3
BG - Bulgaria 2
GR - Grecia 2
ID - Indonesia 2
KG - Kirghizistan 2
KZ - Kazakistan 2
LK - Sri Lanka 2
NO - Norvegia 2
PY - Paraguay 2
RO - Romania 2
TW - Taiwan 2
AL - Albania 1
CH - Svizzera 1
CL - Cile 1
CO - Colombia 1
CR - Costa Rica 1
CY - Cipro 1
DK - Danimarca 1
EE - Estonia 1
GE - Georgia 1
HR - Croazia 1
IL - Israele 1
IS - Islanda 1
JO - Giordania 1
KE - Kenya 1
KH - Cambogia 1
LU - Lussemburgo 1
MA - Marocco 1
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 1
NZ - Nuova Zelanda 1
SI - Slovenia 1
TH - Thailandia 1
TN - Tunisia 1
UY - Uruguay 1
VE - Venezuela 1
XK - ???statistics.table.value.countryCode.XK??? 1
ZA - Sudafrica 1
Totale 3.144
Città #
Chandler 279
Jacksonville 235
Toronto 104
The Dalles 96
Boardman 81
Nanjing 56
Ann Arbor 55
Bremen 47
Princeton 47
Singapore 46
Wilmington 46
Rome 31
Istanbul 27
Abidjan 23
Hebei 22
Shenyang 22
Beijing 18
Helsinki 18
Ogden 18
Dearborn 17
Hong Kong 16
Jiaxing 16
Nanchang 16
Guangzhou 15
Redwood City 14
Redmond 13
Tianjin 13
Changsha 12
Falkenstein 12
Brussels 11
Los Angeles 11
Shanghai 11
Zhengzhou 11
Jinan 10
Florence 9
Dallas 8
Naples 8
Afragola 7
Council Bluffs 7
Norwalk 7
Novo Machado 7
Ashburn 6
Casoria 6
Chapecó 6
Falls Church 6
Grafing 6
Houston 6
Napoli 6
Ottawa 6
Seattle 6
Leawood 5
Lima 5
Milan 5
Ningbo 5
São Paulo 5
Accra 4
Brasília 4
Cork 4
Heilbronn 4
Nocera Inferiore 4
Perugia 4
Rio de Janeiro 4
San Mateo 4
Southampton 4
Sydney 4
Warsaw 4
Wuhan 4
Antsirabe 3
Babol 3
Bari 3
Campinas 3
Catania 3
College Station 3
Gioia Sannitica 3
Groningen 3
Kafr ash Shaykh 3
Lisbon 3
London 3
Montpellier 3
Palermo 3
Partanna 3
Rostock 3
Salerno 3
San Giorgio Del Sannio 3
San Pedro 3
Taizhou 3
Treviso 3
Vienna 3
Xiaolingwei 3
Acerra 2
Apc 2
Ardabil 2
Asunción 2
Aversa 2
Barletta 2
Berkeley 2
Berlin 2
Bishkek 2
Cambridge 2
Caserta 2
Totale 1.737
Nome #
Le determinanti del trasferimento intergenerazionale in agricoltura: un'analisi empirica basata sulla stima di un modello probit 219
The growing influence of social and digital media: Impact on consumer choice and market equilibrium. 164
Capitale umano e capitale sociale nell’agricoltura multifunzionale: un’analisi delle esperienze di filiera corta nella Campania interna 106
Consumer behaviour types in household food waste 93
Which are the sustainable attributes affecting the real consumption behaviour? Consumer understanding and choices. 90
Euro-Mediterranean integration and competitiveness of the agro-food sector. An empirical analysis in Campania region 88
Consumer acceptance and consumption of functional foods. An attempt of comparison between Italy and Germany 82
L’agroalimentare in Campania nella cooperazione mediterranea 81
Sustainable Food And Consumer Virtuous Behaviour: Information Vs Habits 81
Sustainable consumption: How does social media affect food choices? 77
Product reformulation in the food system to improve food safety. Evaluation of policy interventions 76
How can food companies attract the consumer concerned about food safety? A logit model analysis in Spain. 74
Consumer attitudes to food labelling: opportunities for firms and implications for policy-makers 74
Competitive Strategies in the italian pasta industry 71
Analisi della sostenibilità economica nella produzione di tonno rosso del mediterraneo 69
LA VALUTAZIONE DELLE POLITICHE AGRICOLE SUL RICAMBIO GENERAZIONALE 68
Innovazione e Strategie competitive nel settore agroalimentare. Un'applicazione empirica nel mercato italiano della pasta 68
Does quality really matter? Variables that drive postmodern consumer choices 67
Product Attributes And Purchasing Behaviour: How Parents’ Food Choices Can Act On Their Children’s Bmi? Empirical Evidence From A Case Study“ 66
Gli investimenti diretti esteri nell'UE allargata: evoluzione nel settore agroalimentare 64
Eating Behaviour and Well-being: An Analysis on the Aspects of Italian Daily Life. 64
Gli scenari internazionale e comunitario 63
Factors affecting food label complexity: does the new EU Regulation satisfy consumer issues? An exploratory study 63
La ricerca di un nuovo punto di equilibrio tra sostenibilità economica ed ambientale 62
Sostenibilità ambientale ed economica nella produzione di tonno rosso mediterraneo:la ricerca di una nuova soluzione di equilibrio 62
The price discount effects in the Italian pasta market 62
LA FILIERA DEL TONNO ROSSO MEDITERRANEO: PROBLEMATICHE E PROSPETTIVE PER IL COMPARTO IN CAMPANIA 60
New dimensions of market power and bargaining in the agri-food sector: organisations, policies and models 58
The new frontier in consumer science research: a contribute for food products innovation 58
IL CONSUMO DEI PRODOTTI ITTICI NEL SUD PONTINO: LA PROVENIENZA DEL PESCATO TRA ADATTAMENTI ORGANIZZATIVI ED OPPORTUNISMO 57
Responsible consumption and functional foods: a comparison between two cultures. 55
La filiera tartuficola nel Titerno-Fortore-Tammaro: un’analisi economica 55
Market Research and Sensory Analysis : A reasoned review and agenda of their contribution to market orientation in Food industry 54
New dimensions of market power and bargaining in the agri-food sector: Organisation, policies and models 53
Marketing Research and Sensory Analysis: a reasoned review and agenda of their contribution to market orientation in wine industry 53
L’identità territoriale quale fattore di valorizzazione della filiera pesca 52
THE GENERATIONAL TURNOVER IN AGRICULTURE: THEORETICAL PROBLEMS AND EMPIRICAL EVIDENCES 51
Sostenibilità ambientale e regime internazionale di gestione della pesca del tonno rosso 50
Profiling Young Consumers’ Perceptions of GMO Products: A Case Study on Italian Undergraduate Students. 48
The challenge of Euro-Mediterranean integration for Campania agribusiness sustainability 46
Educated millennials and credence attributes of food products with genetically modified organisms: Knowledge, trust and social media 46
Towards an integration of sensory research and marketing in new food products development: A theoretical and methodological review 44
Le politiche FEAOG 2000-2006 per la competitività dei sistemi agroalimentari locali. Il caso della Filiera Vitivinicola Sannita 42
Understanding consumer expectations and reducing asymmetry between consumers and producers: a challenge for food producers in a monopolistic competition market” 37
L’identità territoriale quale fattore di valorizzazione della filiera pesca 36
SOSTENIBILITA' AMBIENTALE ED ECONOMICA NEL MERCATO DEL TONNO ROSSO 34
Low commercial value fish. How can we increase its consumption? 34
Totale 3.177
Categoria #
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Totale 19.190


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/202016 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 11 5
2020/2021531 76 51 6 55 15 110 10 48 24 54 75 7
2021/2022273 14 4 107 27 13 6 16 49 18 8 7 4
2022/2023816 102 6 26 116 67 173 2 90 137 27 54 16
2023/2024285 20 55 47 13 8 5 5 7 59 26 14 26
2024/2025598 64 26 37 14 99 18 16 54 100 121 49 0
Totale 3.177