SIMEONE, Mariarosaria
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 1.277
EU - Europa 848
AS - Asia 283
AF - Africa 34
SA - Sud America 25
OC - Oceania 10
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 9
Totale 2.486
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.162
UA - Ucraina 336
CN - Cina 209
IT - Italia 190
DE - Germania 157
CA - Canada 112
SE - Svezia 57
TR - Turchia 26
CI - Costa d'Avorio 23
BR - Brasile 20
GB - Regno Unito 18
FI - Finlandia 17
BE - Belgio 11
IN - India 11
AU - Australia 9
NL - Olanda 9
IR - Iran 8
FR - Francia 7
EU - Europa 6
IE - Irlanda 6
PL - Polonia 6
DZ - Algeria 5
ES - Italia 5
MY - Malesia 5
PE - Perù 5
PH - Filippine 4
A1 - Anonimo 3
EG - Egitto 3
HU - Ungheria 3
MG - Madagascar 3
PK - Pakistan 3
PT - Portogallo 3
RS - Serbia 3
AT - Austria 2
CZ - Repubblica Ceca 2
GR - Grecia 2
ID - Indonesia 2
KZ - Kazakistan 2
LK - Sri Lanka 2
LT - Lituania 2
MX - Messico 2
NO - Norvegia 2
RO - Romania 2
SG - Singapore 2
TW - Taiwan 2
BD - Bangladesh 1
BG - Bulgaria 1
CH - Svizzera 1
CR - Costa Rica 1
DK - Danimarca 1
EE - Estonia 1
HK - Hong Kong 1
HR - Croazia 1
IL - Israele 1
IS - Islanda 1
KH - Cambogia 1
LU - Lussemburgo 1
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 1
NZ - Nuova Zelanda 1
SI - Slovenia 1
TH - Thailandia 1
VN - Vietnam 1
Totale 2.486
Città #
Chandler 279
Jacksonville 235
Toronto 103
Nanjing 56
Ann Arbor 55
Bremen 47
Princeton 47
Wilmington 46
Rome 27
Istanbul 25
Abidjan 23
Hebei 22
Shenyang 22
Ogden 18
Boardman 17
Dearborn 17
Helsinki 16
Nanchang 16
Redwood City 14
Jiaxing 13
Redmond 13
Tianjin 13
Beijing 12
Changsha 12
Brussels 11
Zhengzhou 11
Jinan 9
Norwalk 7
Novo Machado 7
Casoria 6
Falls Church 6
Grafing 6
Houston 6
Napoli 6
Guangzhou 5
Leawood 5
Lima 5
Ningbo 5
Ashburn 4
Cork 4
Heilbronn 4
Nocera Inferiore 4
Ottawa 4
Perugia 4
San Mateo 4
Sydney 4
Warsaw 4
Antsirabe 3
Babol 3
Bari 3
Catania 3
College Station 3
Kafr ash Shaykh 3
Lisbon 3
London 3
Milan 3
Naples 3
Palermo 3
Rio de Janeiro 3
Rostock 3
Salerno 3
San Giorgio Del Sannio 3
San Pedro 3
Seattle 3
Taizhou 3
Xiaolingwei 3
Acerra 2
Apc 2
Ardabil 2
Aversa 2
Barletta 2
Berkeley 2
Cambridge 2
Caserta 2
Cattolica 2
Düsseldorf 2
Edinburgh 2
Frattamaggiore 2
Genoa 2
Groningen 2
Hamburg 2
Hangzhou 2
Knoxville 2
Madrid 2
Marcianise 2
Mexico 2
Oppido Mamertina 2
Paris 2
Pescara 2
Piedimonte Matese 2
Poli 2
Prague 2
Pune 2
Salento 2
Sennori 2
Southampton 2
Taipei 2
Verona 2
Vienna 2
Vilnius 2
Totale 1.404
Nome #
Le determinanti del trasferimento intergenerazionale in agricoltura: un'analisi empirica basata sulla stima di un modello probit 166
The growing influence of social and digital media: Impact on consumer choice and market equilibrium. 126
Capitale umano e capitale sociale nell’agricoltura multifunzionale: un’analisi delle esperienze di filiera corta nella Campania interna 85
Which are the sustainable attributes affecting the real consumption behaviour? Consumer understanding and choices. 73
Consumer behaviour types in household food waste 73
L’agroalimentare in Campania nella cooperazione mediterranea 71
Sustainable Food And Consumer Virtuous Behaviour: Information Vs Habits 69
Euro-Mediterranean integration and competitiveness of the agro-food sector. An empirical analysis in Campania region 66
Sustainable consumption: How does social media affect food choices? 65
Product reformulation in the food system to improve food safety. Evaluation of policy interventions 60
How can food companies attract the consumer concerned about food safety? A logit model analysis in Spain. 60
Competitive Strategies in the italian pasta industry 59
Innovazione e Strategie competitive nel settore agroalimentare. Un'applicazione empirica nel mercato italiano della pasta 56
Does quality really matter? Variables that drive postmodern consumer choices 54
Product Attributes And Purchasing Behaviour: How Parents’ Food Choices Can Act On Their Children’s Bmi? Empirical Evidence From A Case Study“ 54
LA VALUTAZIONE DELLE POLITICHE AGRICOLE SUL RICAMBIO GENERAZIONALE 54
Analisi della sostenibilità economica nella produzione di tonno rosso del mediterraneo 54
Consumer attitudes to food labelling: opportunities for firms and implications for policy-makers 53
Sostenibilità ambientale ed economica nella produzione di tonno rosso mediterraneo:la ricerca di una nuova soluzione di equilibrio 52
Consumer acceptance and consumption of functional foods. An attempt of comparison between Italy and Germany 52
Gli scenari internazionale e comunitario 51
Factors affecting food label complexity: does the new EU Regulation satisfy consumer issues? An exploratory study 51
LA FILIERA DEL TONNO ROSSO MEDITERRANEO: PROBLEMATICHE E PROSPETTIVE PER IL COMPARTO IN CAMPANIA 51
The new frontier in consumer science research: a contribute for food products innovation 50
New dimensions of market power and bargaining in the agri-food sector: organisations, policies and models 49
Eating Behaviour and Well-being: An Analysis on the Aspects of Italian Daily Life. 49
IL CONSUMO DEI PRODOTTI ITTICI NEL SUD PONTINO: LA PROVENIENZA DEL PESCATO TRA ADATTAMENTI ORGANIZZATIVI ED OPPORTUNISMO 49
The price discount effects in the Italian pasta market 49
Gli investimenti diretti esteri nell'UE allargata: evoluzione nel settore agroalimentare 48
Responsible consumption and functional foods: a comparison between two cultures. 45
La ricerca di un nuovo punto di equilibrio tra sostenibilità economica ed ambientale 44
La filiera tartuficola nel Titerno-Fortore-Tammaro: un’analisi economica 44
New dimensions of market power and bargaining in the agri-food sector: Organisation, policies and models 43
Marketing Research and Sensory Analysis: a reasoned review and agenda of their contribution to market orientation in wine industry 43
Sostenibilità ambientale e regime internazionale di gestione della pesca del tonno rosso 42
L’identità territoriale quale fattore di valorizzazione della filiera pesca 42
THE GENERATIONAL TURNOVER IN AGRICULTURE: THEORETICAL PROBLEMS AND EMPIRICAL EVIDENCES 39
Profiling Young Consumers’ Perceptions of GMO Products: A Case Study on Italian Undergraduate Students. 39
Market Research and Sensory Analysis : A reasoned review and agenda of their contribution to market orientation in Food industry 38
Le politiche FEAOG 2000-2006 per la competitività dei sistemi agroalimentari locali. Il caso della Filiera Vitivinicola Sannita 37
Towards an integration of sensory research and marketing in new food products development: A theoretical and methodological review 35
The challenge of Euro-Mediterranean integration for Campania agribusiness sustainability 34
Understanding consumer expectations and reducing asymmetry between consumers and producers: a challenge for food producers in a monopolistic competition market” 31
Educated millennials and credence attributes of food products with genetically modified organisms: Knowledge, trust and social media 30
L’identità territoriale quale fattore di valorizzazione della filiera pesca 29
SOSTENIBILITA' AMBIENTALE ED ECONOMICA NEL MERCATO DEL TONNO ROSSO 29
Low commercial value fish. How can we increase its consumption? 26
Totale 2.519
Categoria #
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conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 12.132


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/2019100 0 0 0 0 0 0 0 0 0 11 4 85
2019/2020390 113 11 1 50 1 45 12 74 11 56 11 5
2020/2021531 76 51 6 55 15 110 10 48 24 54 75 7
2021/2022273 14 4 107 27 13 6 16 49 18 8 7 4
2022/2023816 102 6 26 116 67 173 2 90 137 27 54 16
2023/2024225 20 55 47 13 8 5 5 7 59 6 0 0
Totale 2.519