SIMEONE, Mariarosaria
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 1.382
EU - Europa 889
AS - Asia 449
AF - Africa 38
SA - Sud America 25
OC - Oceania 10
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 9
Totale 2.802
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.264
UA - Ucraina 336
CN - Cina 314
IT - Italia 210
DE - Germania 161
CA - Canada 115
SE - Svezia 57
SG - Singapore 45
TR - Turchia 28
CI - Costa d'Avorio 23
BR - Brasile 20
GB - Regno Unito 20
FI - Finlandia 19
IN - India 15
BE - Belgio 13
FR - Francia 10
AU - Australia 9
NL - Olanda 9
IR - Iran 8
PH - Filippine 8
EU - Europa 6
HK - Hong Kong 6
IE - Irlanda 6
PL - Polonia 6
CZ - Repubblica Ceca 5
DZ - Algeria 5
ES - Italia 5
MY - Malesia 5
PE - Perù 5
GH - Ghana 4
A1 - Anonimo 3
AT - Austria 3
EG - Egitto 3
HU - Ungheria 3
LT - Lituania 3
MG - Madagascar 3
PK - Pakistan 3
PT - Portogallo 3
RS - Serbia 3
GR - Grecia 2
ID - Indonesia 2
KZ - Kazakistan 2
LK - Sri Lanka 2
MX - Messico 2
NO - Norvegia 2
RO - Romania 2
RU - Federazione Russa 2
TW - Taiwan 2
AL - Albania 1
BD - Bangladesh 1
BG - Bulgaria 1
CH - Svizzera 1
CR - Costa Rica 1
CY - Cipro 1
DK - Danimarca 1
EE - Estonia 1
GE - Georgia 1
HR - Croazia 1
IL - Israele 1
IS - Islanda 1
KG - Kirghizistan 1
KH - Cambogia 1
LU - Lussemburgo 1
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 1
NZ - Nuova Zelanda 1
SI - Slovenia 1
TH - Thailandia 1
VN - Vietnam 1
Totale 2.802
Città #
Chandler 279
Jacksonville 235
Toronto 104
Boardman 80
Nanjing 56
Ann Arbor 55
Bremen 47
Princeton 47
Wilmington 46
Singapore 37
Rome 29
Istanbul 27
Abidjan 23
Hebei 22
Shenyang 22
Beijing 18
Helsinki 18
Ogden 18
Dearborn 17
Jiaxing 16
Nanchang 16
Guangzhou 15
Redwood City 14
Redmond 13
Tianjin 13
Changsha 12
Brussels 11
Los Angeles 11
Shanghai 11
Zhengzhou 11
Jinan 10
Florence 9
Dallas 8
Norwalk 7
Novo Machado 7
Ashburn 6
Casoria 6
Falls Church 6
Grafing 6
Houston 6
Napoli 6
Ottawa 6
Hong Kong 5
Leawood 5
Lima 5
Naples 5
Ningbo 5
Seattle 5
Accra 4
Cork 4
Heilbronn 4
Nocera Inferiore 4
Perugia 4
San Mateo 4
Southampton 4
Sydney 4
Warsaw 4
Wuhan 4
Antsirabe 3
Babol 3
Bari 3
Catania 3
College Station 3
Gioia Sannitica 3
Kafr ash Shaykh 3
Lisbon 3
London 3
Milan 3
Montpellier 3
Palermo 3
Rio de Janeiro 3
Rostock 3
Salerno 3
San Giorgio Del Sannio 3
San Pedro 3
Taizhou 3
Treviso 3
Vienna 3
Xiaolingwei 3
Acerra 2
Apc 2
Ardabil 2
Aversa 2
Barletta 2
Berkeley 2
Berlin 2
Cambridge 2
Caserta 2
Cattolica 2
Cebu City 2
Davao City 2
Dehradun 2
Düsseldorf 2
Edinburgh 2
Frattamaggiore 2
Genoa 2
Groningen 2
Hamburg 2
Hangzhou 2
Hefei 2
Totale 1.581
Nome #
Le determinanti del trasferimento intergenerazionale in agricoltura: un'analisi empirica basata sulla stima di un modello probit 187
The growing influence of social and digital media: Impact on consumer choice and market equilibrium. 142
Capitale umano e capitale sociale nell’agricoltura multifunzionale: un’analisi delle esperienze di filiera corta nella Campania interna 97
Consumer behaviour types in household food waste 80
Which are the sustainable attributes affecting the real consumption behaviour? Consumer understanding and choices. 79
Euro-Mediterranean integration and competitiveness of the agro-food sector. An empirical analysis in Campania region 78
Sustainable Food And Consumer Virtuous Behaviour: Information Vs Habits 74
L’agroalimentare in Campania nella cooperazione mediterranea 73
Sustainable consumption: How does social media affect food choices? 72
Product reformulation in the food system to improve food safety. Evaluation of policy interventions 68
Competitive Strategies in the italian pasta industry 67
How can food companies attract the consumer concerned about food safety? A logit model analysis in Spain. 66
Innovazione e Strategie competitive nel settore agroalimentare. Un'applicazione empirica nel mercato italiano della pasta 65
Consumer acceptance and consumption of functional foods. An attempt of comparison between Italy and Germany 64
Analisi della sostenibilità economica nella produzione di tonno rosso del mediterraneo 63
LA VALUTAZIONE DELLE POLITICHE AGRICOLE SUL RICAMBIO GENERAZIONALE 62
Consumer attitudes to food labelling: opportunities for firms and implications for policy-makers 62
Does quality really matter? Variables that drive postmodern consumer choices 60
Gli investimenti diretti esteri nell'UE allargata: evoluzione nel settore agroalimentare 59
Product Attributes And Purchasing Behaviour: How Parents’ Food Choices Can Act On Their Children’s Bmi? Empirical Evidence From A Case Study“ 58
La ricerca di un nuovo punto di equilibrio tra sostenibilità economica ed ambientale 57
Sostenibilità ambientale ed economica nella produzione di tonno rosso mediterraneo:la ricerca di una nuova soluzione di equilibrio 57
Factors affecting food label complexity: does the new EU Regulation satisfy consumer issues? An exploratory study 57
Gli scenari internazionale e comunitario 56
Eating Behaviour and Well-being: An Analysis on the Aspects of Italian Daily Life. 56
LA FILIERA DEL TONNO ROSSO MEDITERRANEO: PROBLEMATICHE E PROSPETTIVE PER IL COMPARTO IN CAMPANIA 56
IL CONSUMO DEI PRODOTTI ITTICI NEL SUD PONTINO: LA PROVENIENZA DEL PESCATO TRA ADATTAMENTI ORGANIZZATIVI ED OPPORTUNISMO 55
The price discount effects in the Italian pasta market 54
New dimensions of market power and bargaining in the agri-food sector: organisations, policies and models 53
The new frontier in consumer science research: a contribute for food products innovation 52
Responsible consumption and functional foods: a comparison between two cultures. 50
La filiera tartuficola nel Titerno-Fortore-Tammaro: un’analisi economica 50
L’identità territoriale quale fattore di valorizzazione della filiera pesca 48
Marketing Research and Sensory Analysis: a reasoned review and agenda of their contribution to market orientation in wine industry 48
New dimensions of market power and bargaining in the agri-food sector: Organisation, policies and models 47
Sostenibilità ambientale e regime internazionale di gestione della pesca del tonno rosso 46
Profiling Young Consumers’ Perceptions of GMO Products: A Case Study on Italian Undergraduate Students. 44
Market Research and Sensory Analysis : A reasoned review and agenda of their contribution to market orientation in Food industry 43
THE GENERATIONAL TURNOVER IN AGRICULTURE: THEORETICAL PROBLEMS AND EMPIRICAL EVIDENCES 43
The challenge of Euro-Mediterranean integration for Campania agribusiness sustainability 41
Le politiche FEAOG 2000-2006 per la competitività dei sistemi agroalimentari locali. Il caso della Filiera Vitivinicola Sannita 40
Towards an integration of sensory research and marketing in new food products development: A theoretical and methodological review 40
Understanding consumer expectations and reducing asymmetry between consumers and producers: a challenge for food producers in a monopolistic competition market” 36
Educated millennials and credence attributes of food products with genetically modified organisms: Knowledge, trust and social media 36
L’identità territoriale quale fattore di valorizzazione della filiera pesca 33
SOSTENIBILITA' AMBIENTALE ED ECONOMICA NEL MERCATO DEL TONNO ROSSO 33
Low commercial value fish. How can we increase its consumption? 28
Totale 2.835
Categoria #
all - tutte 16.664
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 16.664


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020214 0 0 0 0 0 45 12 74 11 56 11 5
2020/2021531 76 51 6 55 15 110 10 48 24 54 75 7
2021/2022273 14 4 107 27 13 6 16 49 18 8 7 4
2022/2023816 102 6 26 116 67 173 2 90 137 27 54 16
2023/2024285 20 55 47 13 8 5 5 7 59 26 14 26
2024/2025256 64 26 37 14 99 16 0 0 0 0 0 0
Totale 2.835