RIVIEZZO, Angelo
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 2.446
EU - Europa 1.932
AS - Asia 604
AF - Africa 73
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 14
OC - Oceania 5
SA - Sud America 5
Totale 5.079
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.198
UA - Ucraina 652
IT - Italia 603
CN - Cina 452
DE - Germania 291
CA - Canada 245
SE - Svezia 120
FR - Francia 101
TR - Turchia 100
FI - Finlandia 48
CI - Costa d'Avorio 45
GB - Regno Unito 33
IN - India 25
BE - Belgio 16
EU - Europa 14
NL - Olanda 14
ES - Italia 13
ZA - Sudafrica 11
NG - Nigeria 9
PL - Polonia 9
PT - Portogallo 7
EE - Estonia 6
DK - Danimarca 5
HR - Croazia 5
HK - Hong Kong 4
IR - Iran 4
MA - Marocco 4
KR - Corea 3
NZ - Nuova Zelanda 3
RO - Romania 3
SG - Singapore 3
AN - Antille olandesi 2
AU - Australia 2
BF - Burkina Faso 2
EC - Ecuador 2
JP - Giappone 2
KE - Kenya 2
LK - Sri Lanka 2
ME - Montenegro 2
PE - Perù 2
PK - Pakistan 2
AT - Austria 1
CH - Svizzera 1
CO - Colombia 1
CY - Cipro 1
CZ - Repubblica Ceca 1
ID - Indonesia 1
KW - Kuwait 1
LT - Lituania 1
MX - Messico 1
NP - Nepal 1
SA - Arabia Saudita 1
TH - Thailandia 1
TW - Taiwan 1
Totale 5.079
Città #
Chandler 496
Jacksonville 474
Toronto 238
Nanjing 139
Istanbul 96
Princeton 96
Wilmington 90
Ann Arbor 60
Ogden 57
Shenyang 52
Abidjan 45
Bremen 44
Rome 44
Hebei 43
Milan 38
Dearborn 37
Ashburn 36
Helsinki 36
Jiaxing 36
Nanchang 35
Los Angeles 33
Changsha 32
Tianjin 32
Boardman 31
Naples 29
Boydton 28
Zhengzhou 23
Portico di Caserta 21
Lyon 19
Brussels 16
Genova 16
Jinan 15
Latina 15
Ningbo 15
Maddaloni 13
Tampere 10
Guangzhou 9
Lagos 9
Salerno 9
San Giorgio Del Sannio 9
Verona 9
Hangzhou 8
Krugersdorp 8
Taizhou 8
Vénissieux 8
Avellino 7
Romano Di Lombardia 7
Seattle 7
Bologna 6
Caserta 6
Dalmine 6
Kolkata 6
Portland 6
Turin 6
Bengaluru 5
Florence 5
Monmouth Junction 5
Napoli 5
Norwalk 5
Paris 5
Redwood City 5
Afragola 4
Amsterdam 4
Bovisio Masciago 4
Cosenza 4
Nice 4
Redmond 4
Sant'Anastasia 4
Schio 4
Tallinn 4
Treviso 4
Udine 4
Amadora 3
Amorosi 3
Auckland 3
Augusta 3
Benevento 3
Bergamo 3
Berlin 3
Borgo Valsugana 3
Castelló de la Plana 3
Como 3
Dallas 3
Edinburgh 3
Fossombrone 3
Gunzenhausen 3
Johannesburg 3
Leawood 3
Lublin 3
Madrid 3
Meppel 3
Montemarciano 3
Noida 3
Nuremberg 3
Padula 3
Palermo 3
Parma 3
Pedrengo 3
Roccadaspide 3
Seville 3
Totale 2.837
Nome #
Heritage Marketing. Come aprire lo scrigno e trovare un tesoro 238
Entrepreneurship Research in Europe: hot topics and methodological challenges. Editorial. 103
Heritage marketing nelle imprese longeve italiane: una visione processuale 93
A Shared History for a Shared Project: Using Storytelling and Collaborative Relationships to Launch a New Product 75
Crescere per acquisizioni e fusioni creando valore 73
Acquisizioni e fusioni nel settore ICT: evidenze empiriche da una prospettiva di analisi processuale 73
Hacia la universidad emprendedora. Un análisis del compromiso de las Universidades Italianas en el desarrollo económico y social 67
Terroir and wine differentiation. A cross-case analysis on French and Italian wine producers’ perceptions 67
Narrare il patrimonio storico e culturale dell’impresa per creare valore. Una proposta di definizione dell’heritage marketing-mix 64
Il tempo è lo specchio dell’eternità”. Strategie e strumenti di heritage marketing nelle imprese longeve italiane 63
Assessing the Entrepreneurial Orientation of University Departments. A comparative study between Italy and Spain 62
Heritage Marketing: una possibilità davvero sfruttata dalle imprese storiche italiane? 61
Assessing an Entrepreneurial Development Program using the Critical Incident Technique 61
Il terroir come leva per valorizzare l’identità culturale locale. Un’indagine tra i produttori vitivinicoli del Sannio 60
Il caso dell’Irlanda: una crescita ininterrotta trainata dagli IDE 59
Il ruolo del marketing nelle imprese 3M. I tratti distintivi dell’orientamento al mercato 58
Il cluster del turismo in Campania: un’analisi della morfologia e della competitività del sistema turistico regionale 57
Assessing the Effectiveness of Entrepreneurial Training Programmes: Findings from a Critical Incident Analysis 57
Importance-Performance Analysis in Evaluating Tourist Satisfaction. The case of Campania 56
Il Profilo comportamentale dei turisti e i segmenti emergenti 55
Moving forward or running to stand still? Exploring the nature and the role of family firms’ strategic orientation 54
Assessing SMEs international performance: the role of different strategic orientations, entrepreneur’s characteristics and environmental conditions 54
Orientamento strategico e performance dei musei d’impresa: un’indagine empirica in Italia 54
Linking SMEs’ strategic orientation and international performance: insights from an empirical investigation in Italy 53
Applying Critical Discourse Analysis to Explore the Italian Universities Orientation towards the Entrepreneurial Model 53
“C’era una volta…”. Racconti d’imprese storiche della manifattura campana 53
Il caso d’Israele: la riconversione del know-how maturato nella ricerca militare 53
Accessing external networks: the role of firm's resources and entrepreneurial orientation 53
Assembling the puzzle: the need to assess both the internal and external side of corporate entrepreneurship 53
Acquisitions in Knowledge-Intensive Industries: Exploring the Distinctive Characteristics of the Effective Acquirer 52
La gestione strategica del centro città: una proposta di metodo e un confronto tra esperienze internazionali 52
La soddisfazione dei turisti e le attitudini post-visita 52
Old soul, young spirit. Assessing entrepreneurial orientation within long-lived firms 52
Acquisizioni nei settori ad alta intensità di conoscenza. Un’analisi interpretativa basata su casi di successo 52
“C’era una volta…”. Racconti d’imprese storiche della manifattura campana 52
Entrepreneurship competence among students and employees: a comparative study in five European countries 52
From industrial heritage to living industry tourism. An explorative study in Italy 51
Entrepreneurship education, spin-offs generation, technology transfer implementation: towards the ‘entrepreneurial university’. What’s the situation in Italy? 51
"Importance-Performance Analysis as a Tool in Evaluating Town Centre Management Effectiveness" 50
Orientamento imprenditoriale e performance: un’indagine tra le università italiane, 50
Orientamento strategico e longevità nelle imprese familiari 50
Il management dei centri urbani e l'uso del territorio nell'ottica della collaborazione tra operatori privati e operatori pubblici 50
L’influenza degli Stimoli Ambientali dei Centri Urbani sulla Qualità Percepita e i Comportamenti di Consumo 49
Comunicazione non convenzionale e advertainment. Il caso Sammontana 49
Accessing external networks: the role of firm’s resources and entrepreneurial posture 49
"The Institutional Education and Training for Entrepreneurship Development in the Italian Universities" 48
Using terroir to exploit local identity and cultural heritage in marketing strategies: An exploratory study among Italian and French wine producers 48
Attractiveness of European Higher Education in Entrepreneurship: a Strategic Marketing Framework 48
Entrepreneurial Orientation and Market Orientation in SMEs: an explorative study 48
L’orientamento imprenditoriale dei dipartimenti universitari italiani 48
Urban Revitalization and Town Centre Management: the role of Stakeholders" 48
European universities seeking entrepreneurial paths: the moderating effect of contextual variables on the entrepreneurial orientation-performance relationship 48
The role of stakeholders in town centre management: guidelines for identification and analysis 48
La Silicon Valley: un modello per le aree territoriali periferiche 47
From the Entrepreneurial University to the Civic University: What are we talking about? 47
Concentrazioni geografiche ed economie di clustering nella filiera delle ICT. Un’analisi dello scenario italiano 46
Assessing the Entrepreneurial Orientation of University Departments and its Impact on Performance 46
Moving forward or running to stand still? The relationship between family firms strategic posture and longevity 46
Italian Universities and their third mission: A longitudinal analysis of the organization and education renewal towards the “entrepreneurial university” model 45
From words to deeds: are Italian universities changing their discursive practices to promote entrepreneurship? 45
Understanding Wine Purchase and Consumption Behavior: A Market Segmentation Proposal 45
Un approccio customer-based alla valutazione degli interventi di riqualificazione urbana. Il caso di Benevento 44
Who wants to live forever: exploring 30 years of research on business longevity 44
Il caso della Scozia: il riposizionamento della specializzazione produttiva nell’hi-tech 43
La Valutazione degli Interventi di Rivitalizzazione dei Centri Urbani: una prospettiva ccustomer-based 43
Multiple Co-Inertia Analysis as a tool for the Patient Satisfaction Evaluation 43
An Importance-Performance Analysis of tourist satisfaction at destination level: evidence from Campania (Italy) 43
A self-assessment of Employees' Entrepreneurship Competence: a cross-country analysis 42
Stakeholder Choice and Stakes Evaluation in Town Centre Management. Guidelines for the Assessment 42
Stakeholders Involvement in Urban Revitalization Projects: a two-step approach 42
The Moderating Effect of Entrepreneurial Orientation on the Relationship between Market Orientation and Performance. An Exploratory Investigation on Italian Medium-Size Firms 41
Using Importance-Performance Analysis to Identify Determinant Attributes of Entrepreneurial Orientation within the Italian University Departments 41
Il peso della concentrazione geografica nelle attività della new economy 41
Italian Universities and their third mission: A longitudinal analysis of the organization and education renewal towards the ‘entrepreneurial university’ model 40
Determinants and Performance of Knowledge-Intensive Acquisitions: Towards a Grounded Based Model of Acquirer’s Characteristics 40
“Il tempo è lo specchio dell’eternità”. Strategie e strumenti di heritage marketing nelle imprese longeve italiane 40
"C'era una volta...". Racconti di imprese storiche della manifattura campana 39
Developing Entrepreneurship Competence in Academia : Emerging Needs in Estonia, Finland, Italy, Poland and Portugal 38
Exploring Management Research on the Biotech Industry: A Citation Network Analysis 38
Il comportamento di acquisto e consumo del vino. Una proposta di segmentazione 38
Detecting the Determinant Attributes of Entrepreneurial Orientation within the Italian University Departments 37
Market orientation: how to assess it? An empirical investigation within Italian medium-sized firms 37
Corporate Heritage Marketing. Using the Past as a Strategic Asset 37
La valutazione degli interventi di rivitalizzazione dei centri città in una prospettiva customer-based 36
Using Importance-Performance Analysis in Evaluating Tourist Satisfaction. The case of Campania 36
Il ruolo del marketing nelle imprese 3M. Intensità e antecedenti dell’orientamento al mercato 35
Musei d’impresa e strumenti digitali di stakeholder engagement. Un’analisi dello scenario italiano. 35
Il potere del corporate heritage nel comunicare l’identità organizzativa 35
The crisis of clothing companies in Benevento province: analysis and hypothesis of process innovation 34
Tourist Satisfaction: profili teorici e modelli di rilevazione 34
Il tempo è lo specchio dell’eternità. Strategie e strumenti di Heritage marketing nelle imprese longeve 34
Using Importance-Performance Analysis in Evaluating Town Centre Management Effectiveness 32
Entrepreneurship Higher Education in Europe. State of the Art and Marketing Insights to Enhance the Attraction of Foreign Students 31
Misurare la competitività del territorio: indirizzi teorici, limiti metodologici e nuove traiettorie di ricerca 30
Marketing e Gestione Strategica dei Centri Urbani. Teoria, metodologia ed esperienze 30
Exploring the Relationship between Entrepreneurial Orientation and Market Orientation in SMEs 29
The Institutional Education and Training for Entrepreneurship Development in the Italian Universities 29
Una storia, tanti modi di raccontarla. Una nuova proposta di definizione dell’heritage marketing mix / One story, so many ways to narrate it. A new proposal for the definition of the heritage marketing mix. 29
Il peso della concentrazione geografica nelle attività della new economy 26
Uncovering the worth of the past: the relationship between corporate museums’ strategic orientation and dual performance 23
Totale 4.977
Categoria #
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/2019198 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 183
2019/2020798 277 2 15 109 0 109 24 131 5 107 8 11
2020/2021894 118 91 8 96 15 193 20 93 28 110 118 4
2021/2022521 11 2 282 24 6 15 24 83 23 12 23 16
2022/20231.589 212 73 28 232 143 283 5 129 290 39 104 51
2023/2024783 64 192 108 43 76 61 21 39 126 51 2 0
Totale 5.148