MARINO, Vittoria
MARINO, Vittoria
DIPARTIMENTO DI DIRITTO, ECONOMIA, MANAGEMENT E MET.QUANT
"C'era una volta...". Racconti di imprese storiche della manifattura campana
2014-01-01 Riviezzo, Angelo; Garofano, Antonella; Marino, Vittoria; Rosaria Napolitano, Maria
"Evaluating the Impact of Social Networks on the University's Public Engagement"
2016-01-01 LO PRESTI, Letizia; Marino, Vittoria
A bibliometric analysis of a risky marketing strategy: brand activism
2022-01-01 Cammarota, Antonella; Marino, Vittoria; Resciniti, Riccardo
A multi-dimensional perspective of country-reputation. Implications in strategic terms for companies of made in Italy products.
2008-01-01 Marino, V.; Gallucci, C.; Mainolfi, G.
Alla ricerca dell'elisir di lunga vita. L'orientamento strategico alla sostenibilità delle imprese longeve
2018-01-01 Marino, Vittoria; Testa, Mario; Lo Presti, Letizia
ANALISI DELLE CONDIZIONI DI LONGEVITA' DELLE IMPRESE FEMMINILI DEL COMMERCIO IN PROVINCIA DI SALERNO
2011-01-01 Marino, Vittoria; Zoccoli, Paola
ANALYSING AND ASSESSING THE COUNTRY BRANDING PROCESS. PERCEIVED REPUTATION CAPITAL OF ITALY ON THE CHINESE MARKET
2011-01-01 Marino, V.; Mainolfi, G.
Analysis of M&A systems in relation to the credit supply sector in Eastern European countries. Empirical findings and trends
2007-01-01 Marino, V.; Gallucci, C.; Zoccoli, P.
Approaches to university public engagement in the online environment: insights from Anglo-Saxon Higher education
2018-01-01 Marino, Vittoria; Lo Presti, Letizia
Approccio ampliato alla sostenibilità sociale in ambito sanitario. Le opportunità della digital health
2020-01-01 Testa, Mario; Lo Presti, Letizia; Marino, Vittoria; Singer, Pierpaolo
Assessing an Entrepreneurial Development Program using the Critical Incident Technique
2011-01-01 Riviezzo, A.; Testa, M.; Marino, V.; Napolitano, M. R.
Assessing the Effectiveness of Entrepreneurial Training Programmes: Findings from a Critical Incident Analysis
2012-01-01 Riviezzo, A; Testa, M; Marino, V; Napolitano, M. R.
AUFMERKSAMKEIT FRAU MERKEL! ANIMOSITÀ ECONOMICA, ETNOCENTRISMOED EFFETTO COUNTRY-OF-ORIGIN:UNO STUDIO SULLA PERCEZIONE DELLA GERMANIA IN ITALIA DURANTE LA CRISI DELL’EURO
2015-01-01 De Nisco, Alessandro; Mainolfi, Giada; Marino, Vittoria; Napolitano, Maria Rosaria
Aufmerksamkeit Frau Merkel! Economic animosity, etnocentrismo ed effetto country of origin: uno studio sulla percezione della Germania in Italia durante la crisi dell'Euro
2015-01-01 De Nisco, A.; Mainolfi, G.; Marino, V.; Napolitano, M. R.
Boycotting the activist brand: Unveiling the power of consumer-brand disalignment and political consumerism
2023-01-01 Cammarota, Antonella; D'Arco, Mario; Marino, Vittoria; Resciniti, Riccardo
Brand Activism: Literature Review and future Research Agenda
2023-01-01 Cammarota, Antonella; D'Arco, Mario; Marino, Vittoria; Resciniti, Riccardo
Brave Consumers for a New Digital World: Exploring Online Shopping Motives During Covid-19
2021-01-01 Smaldone, Francesco; D'Arco, Mario; Marino, Vittoria; Pellicano, Marco
BUILDING TOURISM DESTINATION BRAND FROM THE RELATIONAL VIEW PERSPECTIVE: THE ITALIAN PROJECT “RETE DESTINAZIONE SUD” Enlightening Tourism. A Pathmaking Journal, Vol 8, No 1 (2018), pp. 1-25
2018-01-01 Pellicano, Marco; Marino, Vittoria; Montera, Raffaella; D'Arco, Mario; Raffaele, Amoroso
Business intelligence schemes within SMEs functioning processes
2003-01-01 Metallo, G; Marino, V; Festa, G.
Business Intelligence Schemes within SMEs Functioning Processes
2003-01-01 Metallo, Gerardino; Marino, Vittoria; Festa, Giuseppe