MARINO, Vittoria

MARINO, Vittoria  

DIPARTIMENTO DI DIRITTO, ECONOMIA, MANAGEMENT E MET.QUANT  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 203 (tempo di esecuzione: 0.03 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A multi-dimensional perspective of country-reputation. Implications in strategic terms for companies of made in Italy products. 1-gen-2008 Marino, V.; Gallucci, C.; Mainolfi, G.
Alla ricerca dell'elisir di lunga vita. L'orientamento strategico alla sostenibilità delle imprese longeve 1-gen-2018 Marino, Vittoria; Testa, Mario; Lo Presti, Letizia
ANALISI DELLE CONDIZIONI DI LONGEVITA' DELLE IMPRESE FEMMINILI DEL COMMERCIO IN PROVINCIA DI SALERNO 1-gen-2011 Marino, Vittoria; Zoccoli, Paola
ANALYSING AND ASSESSING THE COUNTRY BRANDING PROCESS. PERCEIVED REPUTATION CAPITAL OF ITALY ON THE CHINESE MARKET 1-gen-2011 Marino, V.; Mainolfi, G.
Analysis of M&A systems in relation to the credit supply sector in Eastern European countries. Empirical findings and trends 1-gen-2007 Marino, V.; Gallucci, C.; Zoccoli, P.
Approaches to university public engagement in the online environment: insights from Anglo-Saxon Higher education 1-gen-2018 Marino, Vittoria; Lo Presti, Letizia
Approccio ampliato alla sostenibilità sociale in ambito sanitario. Le opportunità della digital health 1-gen-2020 Testa, Mario; Lo Presti, Letizia; Marino, Vittoria; Singer, Pierpaolo
Assessing an Entrepreneurial Development Program using the Critical Incident Technique 1-gen-2011 Riviezzo, A.; Testa, M.; Marino, V.; Napolitano, M. R.
Assessing the Effectiveness of Entrepreneurial Training Programmes: Findings from a Critical Incident Analysis 1-gen-2012 Riviezzo, A; Testa, M; Marino, V; Napolitano, M. R.
AUFMERKSAMKEIT FRAU MERKEL! ANIMOSITÀ ECONOMICA, ETNOCENTRISMOED EFFETTO COUNTRY-OF-ORIGIN:UNO STUDIO SULLA PERCEZIONE DELLA GERMANIA IN ITALIA DURANTE LA CRISI DELL’EURO 1-gen-2015 De Nisco, Alessandro; Mainolfi, Giada; Marino, Vittoria; Napolitano, Maria Rosaria
Aufmerksamkeit Frau Merkel! Economic animosity, etnocentrismo ed effetto country of origin: uno studio sulla percezione della Germania in Italia durante la crisi dell'Euro 1-gen-2015 De Nisco, A.; Mainolfi, G.; Marino, V.; Napolitano, M. R.
Brave Consumers for a New Digital World: Exploring Online Shopping Motives During Covid-19 1-gen-2021 Smaldone, Francesco; D'Arco, Mario; Marino, Vittoria; Pellicano, Marco
BUILDING TOURISM DESTINATION BRAND FROM THE RELATIONAL VIEW PERSPECTIVE: THE ITALIAN PROJECT “RETE DESTINAZIONE SUD” Enlightening Tourism. A Pathmaking Journal, Vol 8, No 1 (2018), pp. 1-25 1-gen-2018 Pellicano, Marco; Marino, Vittoria; Montera, Raffaella; D'Arco, Mario; Raffaele, Amoroso
Business intelligence schemes within SMEs functioning processes 1-gen-2003 Metallo, G; Marino, V; Festa, G.
Business Intelligence Schemes within SMEs Functioning Processes 1-gen-2003 Metallo, Gerardino; Marino, Vittoria; Festa, Giuseppe
Business Longevity 1-gen-2015 Napolitano M., R; Marino, V.; Ojala, J.
"C'era una volta...". Racconti di imprese storiche della manifattura campana 1-gen-2014 Riviezzo, Angelo; Garofano, Antonella; Marino, Vittoria; Rosaria Napolitano, Maria
“Can you tell me about the future?” A narrative of the goal-setting process in family business 1-gen-2017 DELLA PIANA, Bice; Alessandra, Vecchi; Marino, Vittoria; D'Arco, Mario
Caratteristiche del mercato del Tessile/Abbigliamento in Russia. Strategie di penetrazione per le PMI campane 1-gen-2011 Metallo, G.; Marino, V.; Mainolfi, G.
CARATTERISTICHE DI STRUTTURA E DI SISTEMA NEL SETTORE DELLA PA 1-gen-2004 Marino, V