MAROTTA, Giuseppe

MAROTTA, Giuseppe  

DIPARTIMENTO DI DIRITTO, ECONOMIA, MANAGEMENT E MET.QUANT  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 129 (tempo di esecuzione: 0.009 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
1. Le aziende di riferimento: una proposta metodologica basata sull'utilizzazione dei dati aziendali relativi a più anni 1-gen-1984 Bove, E; Marotta, G; Pigna, C.
A statistical approach to evaluate the effects of obesity on health-care expenditure 1-gen-2012 Mancini, P; Marotta, G; Nazzaro, C; Simonetti, B
A territorial analysis of the rural development policy in the Campania region in the period 1994-2006 1-gen-2009 Marotta, G; Nazzaro, C
Agri-food supply chain and sustainability: towards a measurement tool for socially responsible products 1-gen-2014 Canavari, M; Spadoni, R; Nazzaro, C; Marotta, G; Ishizaka, A
Alle origini della contraffazione nel mercato agroalimentare: alcune considerazioni 1-gen-2016 Ferrandino, V; Caruso, F; Marotta, G.
Analisi territoriale ed assetto organizzativo della filiera ortofrutticola 1-gen-2005 Falessi, L; Marotta, G.
Analysis of the agri-food and rural territorial systems in Campania 1-gen-2007 Amodio, T; Bencardino, F; Cresta, A; Marotta, G
Analysis of the agricultural, food and rural territorial systems (AFRTSS) in Campania 1-gen-2007 Amodio, T; Bencardino, F; Cresta, A; Marotta, G
Approcci integrati e governance locale nelle strategie di sviluppo rurale: un framework per la futura programmazione 1-gen-2013 Marotta, G; Nazzaro, C
Assessing parental traits affecting children’s food habits: an analysis of the determinants of responsible consumption 1-gen-2018 Nazzaro, C.; Lerro, M.; Marotta, G.
Aziende enogastronomiche e capitale umano: analisi e prospettive 1-gen-2009 Marotta, G; Nazzaro, C
Canali distributivi e modelli organizzativi: una prospettiva di sviluppo per i mercati ortofrutticoli all’ingrosso 1-gen-2000 Marotta, G; Perito, Ma
Capitale umano e capitale sociale nell’agricoltura multifunzionale: un’analisi delle esperienze di filiera corta nella Campania interna 1-gen-2013 Marotta, G; Nazzaro, C; Simeone, M
Cause related marketing among Millennial consumers: The role of trust and loyalty in the food industry 1-gen-2019 Lerro, M.; Raimondo, M.; Stanco, M.; Nazzaro, C.; Marotta, G.
Collective smart innovations and corporate governance models in Italian wine cooperatives: the opportunities of the farm-to-fork strategy 1-gen-2022 Nazzaro, Concetta; Stanco, Marcello; Uliano, Anna; Lerro, Marco; Marotta, Giuseppe
Competitive repositioning and multifunctionality in rural areas: the value portfolio model 1-gen-2015 Marotta, Giuseppe; Nazzaro, Concetta
Competitive Strategies in the italian pasta industry 1-gen-2015 Simeone, M; Marotta, G; Rotondo, G
Conclusioni 1-gen-2005 Marotta, G
Considerazioni conclusive 1-gen-2005 Marotta, G
Consumer Behaviour, Obesity and Social Costs. The case of Italy 1-gen-2015 Mancini, P; Marotta, G; Nazzaro, C; Simonetti, B