MAROTTA, Giuseppe
MAROTTA, Giuseppe
DIPARTIMENTO DI DIRITTO, ECONOMIA, MANAGEMENT E MET.QUANT
1. Le aziende di riferimento: una proposta metodologica basata sull'utilizzazione dei dati aziendali relativi a più anni
1984-01-01 Bove, E; Marotta, G; Pigna, C.
A statistical approach to evaluate the effects of obesity on health-care expenditure
2012-01-01 Mancini, P; Marotta, G; Nazzaro, C; Simonetti, B
A territorial analysis of the rural development policy in the Campania region in the period 1994-2006
2009-01-01 Marotta, G; Nazzaro, C
Agri-food supply chain and sustainability: towards a measurement tool for socially responsible products
2014-01-01 Canavari, M; Spadoni, R; Nazzaro, C; Marotta, G; Ishizaka, A
Alle origini della contraffazione nel mercato agroalimentare: alcune considerazioni
2016-01-01 Ferrandino, V; Caruso, F; Marotta, G.
Analisi territoriale ed assetto organizzativo della filiera ortofrutticola
2005-01-01 Falessi, L; Marotta, G.
Analysis of the agri-food and rural territorial systems in Campania
2007-01-01 Amodio, T; Bencardino, F; Cresta, A; Marotta, G
Analysis of the agricultural, food and rural territorial systems (AFRTSS) in Campania
2007-01-01 Amodio, T; Bencardino, F; Cresta, A; Marotta, G
Approcci integrati e governance locale nelle strategie di sviluppo rurale: un framework per la futura programmazione
2013-01-01 Marotta, G; Nazzaro, C
Assessing parental traits affecting children’s food habits: an analysis of the determinants of responsible consumption
2018-01-01 Nazzaro, C.; Lerro, M.; Marotta, G.
Aziende enogastronomiche e capitale umano: analisi e prospettive
2009-01-01 Marotta, G; Nazzaro, C
Canali distributivi e modelli organizzativi: una prospettiva di sviluppo per i mercati ortofrutticoli all’ingrosso
2000-01-01 Marotta, G; Perito, Ma
Capitale umano e capitale sociale nell’agricoltura multifunzionale: un’analisi delle esperienze di filiera corta nella Campania interna
2013-01-01 Marotta, G; Nazzaro, C; Simeone, M
Cause related marketing among Millennial consumers: The role of trust and loyalty in the food industry
2019-01-01 Lerro, M.; Raimondo, M.; Stanco, M.; Nazzaro, C.; Marotta, G.
Collective smart innovations and corporate governance models in Italian wine cooperatives: the opportunities of the farm-to-fork strategy
2022-01-01 Nazzaro, Concetta; Stanco, Marcello; Uliano, Anna; Lerro, Marco; Marotta, Giuseppe
Combining healthiness and sustainability: An analysis of consumers’ preferences and willingness to pay for functional and sustainable snack bars
2024-01-01 Uliano, A.; Stanco, M.; Marotta, G.; Nazzaro, C.
Competitive repositioning and multifunctionality in rural areas: the value portfolio model
2015-01-01 Marotta, Giuseppe; Nazzaro, Concetta
Competitive Strategies in the italian pasta industry
2015-01-01 Simeone, M; Marotta, G; Rotondo, G
Conclusioni
2005-01-01 Marotta, G
Considerazioni conclusive
2005-01-01 Marotta, G