MAGGIORE, Giulio
MAGGIORE, Giulio
DIPARTIMENTO DI DIRITTO, ECONOMIA, MANAGEMENT E MET.QUANT
Evaluating digital health attributes for users’ satisfaction: an application of the Kano model
2024-01-01 Cavacece, Ylenia; Maggiore, Giulio; Resciniti, Riccardo; Moretta Tartaglione, Andrea
Il ruolo delle community online nella definizione della propensione all’acquisto dei prodotti made in Italy: verso il country brand engagement, in Digitaly. Competitività, innovazione e immagine del Made in Italy nell'era digitale. Il Rapporto del Centro di Ricerca sul Made In Italy dell'Università degli Studi Internazionali di Roma
2021-01-01 Lopresti, L; Maggiore, G.; Marino, V.; Resciniti, R.
Inclusion and social justice in sustainable higher education: An integrated perspective through the lens of public engagement
2023-01-01 Lo Presti, Letizia; Maggiore, Giulio; Marino, Vittoria; Resciniti, Riccardo
Is sustainable tourism a goal that came true? The Italian experience of the Cilento and Vallo di Diano National Park
2021-01-01 D'Arco, Mario; Lo Presti, Letizia; Marino, Vittoria; Maggiore, Giulio
Online public engagement is the new deal! Along the distinctive pathway of the Italian university
2021-01-01 Lo Presti, Letizia; Maggiore, Giulio; Marino, Vittoria
We Are the Champions! The Role of Conversational Marketing on Fan Engagement
2020-01-01 Lo Presti, L.; Maggiore, G.; Marino, V.; Resciniti, R.
What’s Up, Mister! An Investigation of the Team-Fan Conversational Approach
2024-01-01 Lo Presti, Letizia; Maggiore, Giulio; Marino, Vittoria; Resciniti, Riccardo