MAINOLFI, Giada

MAINOLFI, Giada  

DIPARTIMENTO DI DIRITTO, ECONOMIA, MANAGEMENT E MET.QUANT  

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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A multi-dimensional perspective of country-reputation. Implications in strategic terms for companies of made in Italy products. 1-gen-2008 Marino, V.; Gallucci, C.; Mainolfi, G.
ANALYSING AND ASSESSING THE COUNTRY BRANDING PROCESS. PERCEIVED REPUTATION CAPITAL OF ITALY ON THE CHINESE MARKET 1-gen-2011 Marino, V.; Mainolfi, G.
Caratteristiche del mercato del Tessile/Abbigliamento in Russia. Strategie di penetrazione per le PMI campane 1-gen-2011 Metallo, G.; Marino, V.; Mainolfi, G.
Country Brand Management. Esperienze internazionali a confronto attraverso la ricerca qualitativa 1-gen-2013 Marino, V.; Mainolfi, G.
Country reputation and attitudes towards made in Italy products: a study on Chinese consumers 1-gen-2013 Marino, V.; Mainolfi, G.
Country-of-orign effect and the Euro crisis: the influence of economic animosity on consumer ethnocentrism, country image perception and intention to buy foreign products. A study on Italian and Spanish consumers towards Germany 1-gen-2013 De Nisco, A.; Mainolfi, G.; Marino, V.; Napolitano, M. R.
Dal mercato di massa al micro mercato internazionale: una possibile lettura per l'evoluzione dei processi di segmentazione 1-gen-2001 Marino, V; Zoccoli, M; Mainolfi, G
Experience and communication, virtual community and value creation in online business, 1-gen-2005 Marino, V; Mainolfi, G.; Marino, V; Zoccoli, P
I network trans-culturali: nuove prospettive interpretative dei processi di internazionalizzazione 1-gen-2007 Marino, V.; Gallucci, C; Mainolfi, G
Il "turista-consumatore": immagine paese, conoscenza e attitudini post-visita verso il made in Italy 1-gen-2013 Alessandro De, Nisco; Mainolfi, Giada; Marino, Vittoria; Maria Rosaria, Napolitano
IL PROCESSO DI COUNTRY BRANDING PER LA COMPETITIVITÀ DEL SISTEMA PAESE. Una interpretazione comparativa delle esperienze internazionali 1-gen-2012 Marino, Vittoria; Mainolfi, Giada
Il processo di country branding per la valorizzazione del capitale reputazionale. Un caso studio sul paese Cina 1-gen-2011 Marino, V.; Mainolfi, G.
The influence of ethnocentrism and Halal trust on attitudes toward products from non-Muslim countries: A study of Moroccan consumers. 1-gen-2018 Mainolfi, Giada; Resciniti, Riccardo
Internationalisation strategies for SMEs for enhancing the typical supply system in the age of globalisation. The Vietri Ceramics network 1-gen-2007 Marino, V.; Gallucci, C; Mainolfi, G
La valutazione strategica della Country Reputation per le imprese del Made in Italy nel mercato russo 1-gen-2009 Marino, V.; Gallucci, C.; Mainolfi, G.
Localisation vs globalisation of typical products and experiential consumption 1-gen-2007 Marino, V.; Gallucci, C.; Mainolfi, G.
Localisation vs Globalisation of typical products and experiential consuption 1-gen-2007 Marino, Vittoria; Gallucci, Carmen; Mainolfi, Giada
L’interpretazione multidimensionale della country reputation. Implicazioni strategiche per le imprese del made in Italy 1-gen-2009 Marino, V.; Gallucci, C; Mainolfi, G
Made in Italy e country branding: strategie di marca per il Sistema Italia 1-gen-2011 Marino, V.; Mainolfi, G.
“Made in Italy e Country Branding: strategie di marca per il sistema Italia”, in Esperienze d’impresa 1-gen-2009 Marino, V.; Mainolfi, G.