MAINOLFI, Giada
MAINOLFI, Giada
DIPARTIMENTO DI DIRITTO, ECONOMIA, MANAGEMENT E MET.QUANT
A multi-dimensional perspective of country-reputation. Implications in strategic terms for companies of made in Italy products.
2008-01-01 Marino, V.; Gallucci, C.; Mainolfi, G.
ANALYSING AND ASSESSING THE COUNTRY BRANDING PROCESS. PERCEIVED REPUTATION CAPITAL OF ITALY ON THE CHINESE MARKET
2011-01-01 Marino, V.; Mainolfi, G.
Caratteristiche del mercato del Tessile/Abbigliamento in Russia. Strategie di penetrazione per le PMI campane
2011-01-01 Metallo, G.; Marino, V.; Mainolfi, G.
Country Brand Management. Esperienze internazionali a confronto attraverso la ricerca qualitativa
2013-01-01 Marino, V.; Mainolfi, G.
Country reputation and attitudes towards made in Italy products: a study on Chinese consumers
2013-01-01 Marino, V.; Mainolfi, G.
Country-of-orign effect and the Euro crisis: the influence of economic animosity on consumer ethnocentrism, country image perception and intention to buy foreign products. A study on Italian and Spanish consumers towards Germany
2013-01-01 De Nisco, A.; Mainolfi, G.; Marino, V.; Napolitano, M. R.
Dal mercato di massa al micro mercato internazionale: una possibile lettura per l'evoluzione dei processi di segmentazione
2001-01-01 Marino, V; Zoccoli, M; Mainolfi, G
Experience and communication, virtual community and value creation in online business,
2005-01-01 Marino, V; Mainolfi, G.; Marino, V; Zoccoli, P
I network trans-culturali: nuove prospettive interpretative dei processi di internazionalizzazione
2007-01-01 Marino, V.; Gallucci, C; Mainolfi, G
Il "turista-consumatore": immagine paese, conoscenza e attitudini post-visita verso il made in Italy
2013-01-01 Alessandro De, Nisco; Mainolfi, Giada; Marino, Vittoria; Maria Rosaria, Napolitano
IL PROCESSO DI COUNTRY BRANDING PER LA COMPETITIVITÀ DEL SISTEMA PAESE. Una interpretazione comparativa delle esperienze internazionali
2012-01-01 Marino, Vittoria; Mainolfi, Giada
Il processo di country branding per la valorizzazione del capitale reputazionale. Un caso studio sul paese Cina
2011-01-01 Marino, V.; Mainolfi, G.
Internationalisation strategies for SMEs for enhancing the typical supply system in the age of globalisation. The Vietri Ceramics network
2007-01-01 Marino, V.; Gallucci, C; Mainolfi, G
La valutazione strategica della Country Reputation per le imprese del Made in Italy nel mercato russo
2009-01-01 Marino, V.; Gallucci, C.; Mainolfi, G.
Localisation vs globalisation of typical products and experiential consumption
2007-01-01 Marino, V.; Gallucci, C.; Mainolfi, G.
Localisation vs Globalisation of typical products and experiential consuption
2007-01-01 Marino, Vittoria; Gallucci, Carmen; Mainolfi, Giada
L’interpretazione multidimensionale della country reputation. Implicazioni strategiche per le imprese del made in Italy
2009-01-01 Marino, V.; Gallucci, C; Mainolfi, G
Made in Italy e country branding: strategie di marca per il Sistema Italia
2011-01-01 Marino, V.; Mainolfi, G.
Quality in agri-tourism services for achieving sustainable competitve advantage
2008-01-01 Gallucci, C.; Marino, V.; Mainolfi, G.
The country branding process. Comparing international experiences through qualitative research
2013-01-01 Marino, Vittoria; Mainolfi, Giada