Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 41 a 60 di 124
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
L'influenza dello Store Design e Tenent-mix sul Comportamento del Consumatore 1-gen-2011 De Nisco, A; Napolitano, M. R.
Le Strategie di Internazionalizzazione e i Servizi Reali. Indirizzi per la Pianificazione del Service Portfolio 1-gen-2011 Napolitano, M. R.; De Nisco, A.
Assessing an Entrepreneurial Development Program using the Critical Incident Technique 1-gen-2011 Riviezzo, A.; Testa, M.; Marino, V.; Napolitano, M. R.
Tourism experience, country image and post-visit intentions: a study on international tourists in Italy 1-gen-2012 De Nisco, A.; Mainolfi, G.; Marino, V.; Napolitano, M. R.
Exploring the Relationship between Entrepreneurial Orientation and Market Orientation in SMEs 1-gen-2012 Riviezzo, A.; Garofano, A.; Napolitano, M. R.
The influence of consumers’ ethnocentrism, animosity and country image perception on product receptivity. A cross-national study 1-gen-2012 De Nisco, A.; Elliot, S.; Papadopoulos, N.; Mainolfi, G.; Marino, V.; Napolitano, M. R.
L’orientamento imprenditoriale dei dipartimenti universitari italiani 1-gen-2012 Riviezzo, A; Napolitano, Mr
Introduzione. Le medie imprese italiane e il Marketing 1-gen-2012 Napolitano, M. R.; De Nisco, A.
Turismo internazionale ed effetto “made in”. L’influenza dell’immagine Paese sulla soddisfazione turistica e le intenzioni post-visita 1-gen-2012 De Nisco, A.; Elliot, S.; Papadopoulos, N.; Mainolfi, G.; Marino, V.; Napolitano, M. R.
Eccellenze del made in Italy. Casi di Marketing di Medie Imprese Italiane 1-gen-2012 Napolitano, M. R.; De Nisco, A.
Assessing the Entrepreneurial Orientation of University Departments and its Impact on Performance 1-gen-2012 Riviezzo, A.; Napolitano, M. R.
Entrepreneurship Higher Education in Europe. State of the Art and Marketing Insights to Enhance the Attraction of Foreign Students 1-gen-2012 Riviezzo, A; De, Nisco; Napolitano, Mr
Assessing the Effectiveness of Entrepreneurial Training Programmes: Findings from a Critical Incident Analysis 1-gen-2012 Riviezzo, A; Testa, M; Marino, V; Napolitano, M. R.
Country of origin effect and the Euro crisis: the influence of economic animosity on consumer ethnocentrism, country image perception and intention to buy foreign products 1-gen-2013 De Nisco, A.; Mainolfi, G.; Marino, V.; Napolitano, M. R.
Il turista-consumatore: imagine paese, conoscenza e attitudini post-visita verso il made in Italy 1-gen-2013 De Nisco, A.; Mainolfi, G.; Marino, V.; Napolitano, M. R.
Moving forward or running to stand still? The relationship between family firms strategic posture and longevity 1-gen-2013 Marino, V.; Riviezzo, A.; Garofano, A.; Napolitano, Maria Rosaria
• The influence of consumer ethnocentrism, animosity and product country image perception on attitudes towards foreign products. A study on Italian consumers 1-gen-2013 De Nisco, A; Mainolfi, G; Marino, V.; Napolitano, M. R.
Turism Behavior at Time of the Euro Crisis. Effect of Economic Animosity and Nationalism on Destination Image and Receptivity 1-gen-2013 De Nisco, A; Mainolfi, G; Marino, V.; Napolitano, M. R.
Crescere per acquisizioni e fusioni creando valore 1-gen-2013 Napolitano, Mr; Riviezzo, A
Using Importance-Performance Analysis to Identify Determinant Attributes of Entrepreneurial Orientation within the Italian University Departments 1-gen-2013 Riviezzo, A.; Napolitano, M. R.
Mostrati risultati da 41 a 60 di 124
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile