Sfoglia per Autore MAINOLFI, Giada
Dal mercato di massa al micro mercato internazionale: una possibile lettura per l'evoluzione dei processi di segmentazione
2001-01-01 Marino, V; Zoccoli, M; Mainolfi, G
Experience and communication, virtual community and value creation in online business,
2005-01-01 Marino, V; Mainolfi, G.; Marino, V; Zoccoli, P
Localisation vs globalisation of typical products and experiential consumption
2007-01-01 Marino, V.; Gallucci, C.; Mainolfi, G.
Localisation vs Globalisation of typical products and experiential consuption
2007-01-01 Marino, Vittoria; Gallucci, Carmen; Mainolfi, Giada
I network trans-culturali: nuove prospettive interpretative dei processi di internazionalizzazione
2007-01-01 Marino, V.; Gallucci, C; Mainolfi, G
Internationalisation strategies for SMEs for enhancing the typical supply system in the age of globalisation. The Vietri Ceramics network
2007-01-01 Marino, V.; Gallucci, C; Mainolfi, G
Quality in agri-tourism services for achieving sustainable competitve advantage
2008-01-01 Gallucci, C.; Marino, V.; Mainolfi, G.
A multi-dimensional perspective of country-reputation. Implications in strategic terms for companies of made in Italy products.
2008-01-01 Marino, V.; Gallucci, C.; Mainolfi, G.
L’interpretazione multidimensionale della country reputation. Implicazioni strategiche per le imprese del made in Italy
2009-01-01 Marino, V.; Gallucci, C; Mainolfi, G
“Made in Italy e Country Branding: strategie di marca per il sistema Italia”, in Esperienze d’impresa
2009-01-01 Marino, V.; Mainolfi, G.
La valutazione strategica della Country Reputation per le imprese del Made in Italy nel mercato russo
2009-01-01 Marino, V.; Gallucci, C.; Mainolfi, G.
VALUTAZIONE E ANALISI DEL PROCESSO DI COUNTRY BRANDING. LA PERCEZIONE DEL CAPITALE REPUTAZIONALE DELL’ITALIA NEL MERCATO CINESE
2010-01-01 Marino, V.; Mainolfi, G.
Valutazione e analisi del processo di Country Branding. La percezione del capitale reputazionale dell’Italia nel mercato cinese
2010-01-01 Marino, V.; Mainolfi, G.
Caratteristiche del mercato del Tessile/Abbigliamento in Russia. Strategie di penetrazione per le PMI campane
2011-01-01 Metallo, G.; Marino, V.; Mainolfi, G.
Made in Italy e country branding: strategie di marca per il Sistema Italia
2011-01-01 Marino, V.; Mainolfi, G.
ANALYSING AND ASSESSING THE COUNTRY BRANDING PROCESS. PERCEIVED REPUTATION CAPITAL OF ITALY ON THE CHINESE MARKET
2011-01-01 Marino, V.; Mainolfi, G.
Il processo di country branding per la valorizzazione del capitale reputazionale. Un caso studio sul paese Cina
2011-01-01 Marino, V.; Mainolfi, G.
The influence of Tourism Experience on Place-Image Perceptions and Post-visit Attitudes toward Local
2011-01-01 De Nisco, A.; Napolitano, M. R.; Marino, V.; Mainolfi, G.
The influence of consumer ethnocentrism, animosity, and country image perception on product receptivity: A cross-national study
2012-01-01 De Nisco, Alessandro; Elliot, Statia; Papadopoulos, Nicolas; Mainolfi, Giada; Marino, Vittoria; Rosaria Napolitano, Maria
IL PROCESSO DI COUNTRY BRANDING PER LA COMPETITIVITÀ DEL SISTEMA PAESE. Una interpretazione comparativa delle esperienze internazionali
2012-01-01 Marino, Vittoria; Mainolfi, Giada
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