GAROFANO, Antonella
GAROFANO, Antonella
DIPARTIMENTO DI DIRITTO, ECONOMIA, MANAGEMENT E MET.QUANT
Do what you can, with what you have: Entrepreneurial orientation and bricolage within artistic-artisan firms
2021-01-01 Mason, M. C.; Garofano, A.; Riviezzo, A.; Zamparo, G.; Napolitano, M. R.
Effect of Soil-Structure Interaction on the dynamic behaviour of masonry and RC buildings
2012-01-01 Ceroni, F; Sica, S; Pecce, Mr; Garofano, A
Il potere del corporate heritage nel comunicare l’identità organizzativa
2023-01-01 Riviezzo, A.; Napolitano, M. R.; Garofano, A.
Il turismo industriale: una grande opportunità per il rilancio turistico e culturale del Bel Paese
2020-01-01 Garofano, A.; Mignone, G.; Riviezzo, A.; Napolitano, M. R.
Industrial Tourism as a New Opportunity for Cultural Tourism Development in the Post-pandemic Era
2022-01-01 Garofano, A.; Riviezzo, A.; Napolitano, M. R.
Italian corporate museums as industrial tourism destinations: А segmentation study based on strategic orientation
2021-01-01 Riviezzo, A.; Garofano, A.; Mason, M. C.; Napolitano, M. R.
Musei d’impresa e strumenti digitali di stakeholder engagement. Un’analisi dello scenario italiano.
2021-01-01 Napolitano, M. R.; Riviezzo, A.; Garofano, A.; Mignone, G.
Musei d’impresa: luoghi della memoria, dell’identità e dell’innovazione organizzativa
2020-01-01 Napolitano, M. R.; Riviezzo, A.; Garofano, A.
Narrare il patrimonio storico e culturale dell’impresa per creare valore. Una proposta di definizione dell’heritage marketing-mix
2018-01-01 Napolitano, M. R.; Riviezzo, A; Garofano, A.
Orientamento strategico e performance dei musei d’impresa: un’indagine empirica in Italia
2018-01-01 Riviezzo, A; Napolitano, M. R.; Mason, M. C.; Garofano, A.; Ciani, S.
Rafforzare la cultura organizzativa attraverso la valorizzazione dell’heritage: un’indagine esplorativa sugli effetti in termini d’imprenditorialità interna
2019-01-01 Garofano, A.; Riviezzo, A; Napolitano, M. R.
SSI on the dynamic behavior of a historical masonry building: experimental vs. numerical results
2014-01-01 Ceroni, F; Sica, S; Garofano, A; Pecce, Mr
The present (and future) value of the past: Heritage marketing strategies within long-lived firms of Made in Italy
2023-01-01 Riviezzo, Angelo; Napolitano, Maria Rosaria; Garofano, Antonella
Tratti distintivi, intensità e antecedenti dell’orientamento al mercato nelle medie imprese manifatturiere del Mezzogiorno nella ricerca 3M
2020-01-01 Napolitano, M. R.; Riviezzo, A.; Garofano, A.
Uncovering the worth of the past: the relationship between corporate museums’ strategic orientation and dual performance
2022-01-01 Riviezzo, A; Mason, M. C.; Garofano, A; Napolitano, Mr
Using digital tools to improve visitor experience in corporate museums. An explorative study in Italy
2019-01-01 Garofano, A.; Mason, M. C.; Napolitano, M. R.; Riviezzo, A
Visitors’ Intentions and Corporate Museum Website: a Configurational Approach
2020-01-01 Mason, M. C.; Riviezzo, A.; Garofano, A.; Napolitano, M. R.; Zamparo, G.