GAROFANO, Antonella

GAROFANO, Antonella  

DIPARTIMENTO DI DIRITTO, ECONOMIA, MANAGEMENT E MET.QUANT  

Mostra records
Risultati 1 - 17 di 17 (tempo di esecuzione: 0.019 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Do what you can, with what you have: Entrepreneurial orientation and bricolage within artistic-artisan firms 1-gen-2021 Mason, M. C.; Garofano, A.; Riviezzo, A.; Zamparo, G.; Napolitano, M. R.
Effect of Soil-Structure Interaction on the dynamic behaviour of masonry and RC buildings 1-gen-2012 Ceroni, F; Sica, S; Pecce, Mr; Garofano, A
Il potere del corporate heritage nel comunicare l’identità organizzativa 1-gen-2023 Riviezzo, A.; Napolitano, M. R.; Garofano, A.
Il turismo industriale: una grande opportunità per il rilancio turistico e culturale del Bel Paese 1-gen-2020 Garofano, A.; Mignone, G.; Riviezzo, A.; Napolitano, M. R.
Industrial Tourism as a New Opportunity for Cultural Tourism Development in the Post-pandemic Era 1-gen-2022 Garofano, A.; Riviezzo, A.; Napolitano, M. R.
Italian corporate museums as industrial tourism destinations: А segmentation study based on strategic orientation 1-gen-2021 Riviezzo, A.; Garofano, A.; Mason, M. C.; Napolitano, M. R.
Musei d’impresa e strumenti digitali di stakeholder engagement. Un’analisi dello scenario italiano. 1-gen-2021 Napolitano, M. R.; Riviezzo, A.; Garofano, A.; Mignone, G.
Musei d’impresa: luoghi della memoria, dell’identità e dell’innovazione organizzativa 1-gen-2020 Napolitano, M. R.; Riviezzo, A.; Garofano, A.
Narrare il patrimonio storico e culturale dell’impresa per creare valore. Una proposta di definizione dell’heritage marketing-mix 1-gen-2018 Napolitano, M. R.; Riviezzo, A; Garofano, A.
Orientamento strategico e performance dei musei d’impresa: un’indagine empirica in Italia 1-gen-2018 Riviezzo, A; Napolitano, M. R.; Mason, M. C.; Garofano, A.; Ciani, S.
Rafforzare la cultura organizzativa attraverso la valorizzazione dell’heritage: un’indagine esplorativa sugli effetti in termini d’imprenditorialità interna 1-gen-2019 Garofano, A.; Riviezzo, A; Napolitano, M. R.
SSI on the dynamic behavior of a historical masonry building: experimental vs. numerical results 1-gen-2014 Ceroni, F; Sica, S; Garofano, A; Pecce, Mr
The present (and future) value of the past: Heritage marketing strategies within long-lived firms of Made in Italy 1-gen-2023 Riviezzo, Angelo; Napolitano, Maria Rosaria; Garofano, Antonella
Tratti distintivi, intensità e antecedenti dell’orientamento al mercato nelle medie imprese manifatturiere del Mezzogiorno nella ricerca 3M 1-gen-2020 Napolitano, M. R.; Riviezzo, A.; Garofano, A.
Uncovering the worth of the past: the relationship between corporate museums’ strategic orientation and dual performance 1-gen-2022 Riviezzo, A; Mason, M. C.; Garofano, A; Napolitano, Mr
Using digital tools to improve visitor experience in corporate museums. An explorative study in Italy 1-gen-2019 Garofano, A.; Mason, M. C.; Napolitano, M. R.; Riviezzo, A
Visitors’ Intentions and Corporate Museum Website: a Configurational Approach 1-gen-2020 Mason, M. C.; Riviezzo, A.; Garofano, A.; Napolitano, M. R.; Zamparo, G.