NAPOLITANO, Maria Rosaria
NAPOLITANO, Maria Rosaria
DIPARTIMENTO DI DIRITTO, ECONOMIA, MANAGEMENT E MET.QUANT
A multi-method study to assess the impact of university activities on the community quality of life
2021-01-01 Riviezzo, A.; Mason, M. C.; Zamparo, G.; Napolitano, M. R.
Along the Pathway of University Missions: A Systematic Literature Review of Performance Indicators
2020-01-01 Riviezzo, A; Napolitano, M. R.; Fusco, F.
An Importance-Performance Analysis of Tourism Satisfaction at Destination Level: Evidence from Campania (Italy)
2015-01-01 De Nisco, A.; Riviezzo, A.; Napolitano, M. R.
An Importance-Performance Analysis of tourist satisfaction at destination level: evidence from Campania (Italy)
2015-01-01 DE NISCO, A.; Riviezzo, A; Napolitano, Mr
Assessing an Entrepreneurial Development Program using the Critical Incident Technique
2011-01-01 Riviezzo, A.; Testa, M.; Marino, V.; Napolitano, M. R.
Assessing the Effectiveness of Entrepreneurial Training Programmes: Findings from a Critical Incident Analysis
2012-01-01 Riviezzo, A; Testa, M; Marino, V; Napolitano, M. R.
Assessing the Entrepreneurial Orientation of University Departments and its Impact on Performance
2012-01-01 Riviezzo, A.; Napolitano, M. R.
Attitudini e comportamenti di acquisto nella provincia di Benevento. I principali risultati della ricerca empirica
2003-01-01 Napolitano, M. R.; De Nisco, A.
Aufmerksamkeit Frau Merkel! Economic animosity, etnocentrismo ed effetto country of origin: uno studio sulla percezione della Germania in Italia durante la crisi dell'Euro
2015-01-01 De Nisco, A.; Mainolfi, G.; Marino, V.; Napolitano, M. R.
Business Longevity
2015-01-01 Napolitano, M. R.; Marino, V.; Ojala, J.
Concentrazioni geografiche ed economie di clustering nella filiera dell’ICT. Un’analisi dello scenario italiano
2007-01-01 Napolitano, M. R.; Riviezzo, A.
Consistenza e dinamiche della distribuzione al dettaglio nella provincia di Benevento
2003-01-01 Napolitano, M. R.; De Nisco, A.
Country of origin effect and the Euro crisis: the influence of economic animosity on consumer ethnocentrism, country image perception and intention to buy foreign products
2013-01-01 De Nisco, A.; Mainolfi, G.; Marino, V.; Napolitano, M. R.
Crescere per acquisizioni e fusioni creando valore
2013-01-01 Napolitano, Mr; Riviezzo, A
Cultural Heritage e immagine paese: Una content analysis sulla comunicazione istituzionale di dieci nazioni
2015-01-01 Napolitano, M. R.; Mainolfi, G.; De Nisco, A.; Grasso, L.; Marino, V.
CULTURAL HERITAGE E MADE IN ITALY. CASI ED ESPERIENZE DI MARKETING INTERNAZIONALE
2016-01-01 Napolitano, M. R.; Marino, V.
Cultural heritage e posizionamento competitivo del made in Italy nei mercati internazionali
2016-01-01 Napolitano, M. R.; Marino, V.
Cultural heritage: the missing “link” in the place marketing literature “chain
2017-01-01 De Nisco, A.; Napolitano, Maria Rosaria
Determinants and Performance of Knowledge-Intensive Acquisitions: Towards a Grounded Based Model of Acquirer’s Characteristics
2010-01-01 Riviezzo, A.; Maggiore, G.; Napolitano, M. R.
Do what you can, with what you have: Entrepreneurial orientation and bricolage within artistic-artisan firms
2021-01-01 Mason, M. C.; Garofano, A.; Riviezzo, A.; Zamparo, G.; Napolitano, M. R.