Sfoglia per Titolo
Marine Cyanobacterial Peptides in Neuroblastoma: Search for Better Therapeutic Options
2023-01-01 Ahmed, Salman; Alam, Waqas; Aschner, Michael; Filosa, Rosanna; San Cheang, Wai; Jeandet, Philippe; Saso, Luciano; Khan, Haroon
Marine Pollution from Military Activities in the Exclusive Economic Zones of Foreign Coastal States
2013-01-01 Virzo, R
Mario Rusciano e l'impiego pubblico: per un "ritorno al futuro"
2013-01-01 Santucci, R
Market Knowledge Exploration. Initial Empirical Evidence on Hotel Chains
2010-01-01 Migliaccio, M; Addeo, F; Rivetti, F.
Market Orientation and Internet in Supply Chain Management: an Emprirical Investigation
2007-01-01 Caputo, M; Fortuna, D; Michelino, F; Resciniti, R.
Market Orientation: how to asses it? An empirical investigation within italian medium-sized firms
2016-01-01 Riviezzo, A.; Garofano, A.; Napolitano, M. R.
Market orientation: how to assess it? An empirical investigation within Italian medium-sized firms
2016-01-01 Riviezzo, A; Garofano, A; Napolitano, M. R.
Market Research and Sensory Analysis : A reasoned review and agenda of their contribution to market orientation in Food industry
2010-01-01 Cavicchi, A; Simeone, M; Santini, C; Bailetti, L.
Market space e caratteristiche competitive dei nuovi intermediari commerciali
2001-01-01 Capasso, A; Migliaccio, M.
Marketing and Culture. Two Characters in Search of an Author
2016-01-01 Marino, Vittoria
Marketing e Gestione Strategica dei Centri Urbani. Teoria, metodologia ed esperienze
2008-01-01 Napolitano, M R; Riviezzo, A; Napolitano, Maria Rosaria
Marketing e governance d’impresa: alcune riflessioni
2006-01-01 Resciniti, R; Fortuna, D.
Marketing e intangibles per la competitività delle medie imprese italiane
2010-01-01 Varaldo, R; Dalli, D; Resciniti, R; Tunisini, A.
Il Marketing e le prospettive di sviluppo delle imprese termali in Italia
2008-01-01 Napolitano, M R; Napolitano, M. R.
"Il Marketing e le prospettive di sviluppo delle imprese termali in Italia”
2009-01-01 Napolitano, M R; Napolitano, M. R.
Marketing e territorio. Problematiche di competitività e territorio nei processi di territorializzazione
1999-01-01 Paradiso, M
Il marketing nelle imprese internazionali
2011-01-01 Resciniti, R; Matarazzo, M.
Il marketing orientato all’esperienza. L’intrattenimento nella relazione con il consumatore
2004-01-01 Resciniti, R
Marketing Research and Sensory Analysis: a reasoned review and agenda of their contribution to market orientation in wine industry
2008-01-01 Cavicchi, A; Simeone, M; Santini, C; Bailetti, L.
Marketing Turistico e Destination Branding. Lezioni da alcune esperienze internazionali
2007-01-01 Napolitano, M. R.; De Nisco, A.
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile