Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 21 a 28 di 28
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Il "turista-consumatore": immagine paese, conoscenza e attitudini post-visita verso il made in Italy 1-gen-2013 Alessandro De, Nisco; Mainolfi, Giada; Marino, Vittoria; Maria Rosaria, Napolitano
Country Brand Management. Esperienze internazionali a confronto attraverso la ricerca qualitativa 1-gen-2013 Marino, V.; Mainolfi, G.
Country reputation and attitudes towards made in Italy products: a study on Chinese consumers 1-gen-2013 Marino, V.; Mainolfi, G.
Country-of-orign effect and the Euro crisis: the influence of economic animosity on consumer ethnocentrism, country image perception and intention to buy foreign products. A study on Italian and Spanish consumers towards Germany 1-gen-2013 De Nisco, A.; Mainolfi, G.; Marino, V.; Napolitano, M. R.
The country branding process. Comparing international experiences through qualitative research 1-gen-2013 Marino, Vittoria; Mainolfi, Giada
Tourism behaviour and the Euro-Crisis. Effect of Country Animosity on Destination Image Perception and Intention to visit 1-gen-2013 De Nisco, A.; Mainolfi, Giada; Marino, Vittoria; Napolitano, M. R.
Tourism destination image, event satisfaction ed attitudini post-visita nel marketing degli eventi. I risultati di un’esperienza turistica 1-gen-2014 Mainolfi, Giada; Marino, Vittoria
The influence of ethnocentrism and Halal trust on attitudes toward products from non-Muslim countries: A study of Moroccan consumers. 1-gen-2018 Mainolfi, Giada; Resciniti, Riccardo
Mostrati risultati da 21 a 28 di 28
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile